رئیس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: با صدور مجوز از سوی دفتر مرکزی کمیته امداد ۱۷۶ مرکز نیکوکاری امسال در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امینی رئیس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به ایجاد ۱۷۶ مرکز نیکوکاری جدید امسال در استان گفت: تاکنون ۹۴ مرکز نیکوکاری در شهرستان‌های استان مازندران از این نهاد مجوز تاسیس گرفتند.
 
وی افزود: از این تعداد ۵۹ مرکز نیکوکاری به مرحله خدمت رسانی به نیازمندان رسیده و ۳۵مرکز نیکوکاری دیگر نیز مراحل افتتاح و یا آمایش محله و منطقه فعالیت آن‌ها انجام و یا در حال تامین منابع و امکانات لازم برای آغاز فعالیت خود هستند.

وی گفت: تاکنون ۶ میلیارد تومان از کمک‌های خیران و نیکوکاران مازندران امسال توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین نیازمندان حوزه جغرافیایی محل فعالیت این مراکز و همچنین به آسیب دیدگان در سیل اخیر توزیع شده است.

وی مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی، خدمات هدفمند با رویکرد توانمندسازی نیازمندان محلی، گسترش حضور آگاهانه و موثر آحاد جامعه و تقویت کارکرد مساجد محل را از جمله اهداف ایجاد این مراکز برشمرد.

امینی افزود: گروه‌ها و تشکل‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی، معتمدان و متمکنین محلی، موسسات خیریه غیرثبتی، مجامع صنفی برای ایجاد مراکز نیکوکاری می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌های استان در خواست کتبی خود را اعلام و با تعامل، هم فکری و کمک روسای محترم در کمیته امداد شهرستان نسبت به ایجاد این مراکز اقدام کنند.
انتهای پیام/س

ایجاد مراکز نیکوکاری جدید در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار