مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:بالاترین مؤلفه اثرگذار برای از بین بردن خط تخریبی امروز دشمنان نظام، تلفیق تفکر و ویژگی‌های مدیر و کارگزار انقلابی اوایل انقلاب، با روش‌های علمی و شیوه‌های مدیریتی عالمانه و به‌روز است.

مهم‌ترین کلیدواژه بیانیه گام دوم انقلاب کار جهادی باتدبیر و عالمانه استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در این نشست با تشریح اهداف برگزاری جلسات شورای مدیران در ادارات تابعه این نهاد، گفت: ایجاد فهم و زبان مشترک به‌منظور وحدت و یکپارچگی در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف و تحقق اهداف، مطالبات و سیاست‌های کاری این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی از اهداف مهم برگزاری این جلسات است.

وی همچنین افزود: ارزیابی عملکرد‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته به‌منظور تبدیل خلأ‌ها و کاستی‌ها به فرصت‌های مهم و اثرگذار در حوزه کاری این نهاد و جاری کردن اندیشه و تفکر بسیجی و کار جهادی در حوزه اجرا از اهداف دیگر برگزاری جلسات شورای مدیران در شهرستان‌ها است.

صفری بابیان اینکه نام‌گذاری هرسال توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقشه راه و مسیر فعالیتی کشور در آن سال را مشخص می‌کند، ادامه داد: نام‌گذاری امسال به «رونق تولید» در استمرار اقتصاد مقاومتی بوده و ضرورت دارد نگاه و رویکرد کارگزاران این نهاد در همه بخش‌ها متناسب با آن شکل‌گرفته و در حوزه اقدام و عمل نیز جاری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه دشمنان با به راه‌اندازی جنگ تمام‌عیار اقتصادی سعی در ناکارآمد جلوه دادن کارکرد‌های نظام و ایجاد نارضایتی در مردم و فاصله بین امام و امت دارند، تصریح کرد: اقتصاد هدف غایی انسان نبوده، ولی می‌تواند سایر اهداف را محقق کند از همین رو وظیفه ما در نهاد انقلابی کمیته امداد شناخت صحیح از وضعیت موجود و تلاش جهادی برای تبدیل پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل و ایجاد فرصت‌های جدید در حوزه خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین کلیدواژه بیانیه گام دوم انقلاب کار جهادی باتدبیر و عالمانه است، افزود: بالاترین مؤلفه اثرگذار برای از بین بردن خط تخریبی امروز دشمنان نظام، تلفیق تفکر و ویژگی‌های مدیر و کارگزار انقلابی اوایل انقلاب، با روش‌های علمی و شیوه‌های مدیریتی عالمانه و به‌روز است.

صفری با تأکید بر اینکه هویت ما در این نهاد حضور میدانی و عملیاتی و بین مردم بودن است، ادامه داد: تلاش ما باید به سمتی هدایت شود تا با سرعت دادن به کار، شناخت اولویت‌ها، برطرف کردن ضروریات موردنیاز جامعه هدف و تبیین شفاف دستاورد‌ها به مردم، عنصر اعتماد و اطمینان در جامعه به کارکرد‌های این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی تقویت‌شده و فقرزدایی اجتماع‌محور و مردمی شود.

وی همچنین ادامه داد: توجه به برنامه محوری و داشتن ایده و خلاقیت در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف متناسب با نقشه راه و سیاست‌های ابلاغی با تأکید بر بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های هر منطقه به‌منظور ارائه بهترین و مؤثرین خدمت به خانواده‌های تحت حمایت باید در اولویت بخش‌های مختلف کاری این نهاد قرار گیرد.

انتهای پیام/ن
 
 

مهم‌ترین کلیدواژه بیانیه گام دوم انقلاب کار جهادی باتدبیر و عالمانه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.