معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: ۲ واحد کارگاه دانه بندی شن و ماسه در کامیاران بدلیل عدم رعایت مسایل زیست محیطی با حکم مقام قضایی پلمب شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اقبال حمیدی گفت: بعد از بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی و صدور اخطاریه و سپس دستور تعطیلی در چند روز اخیر این واحدها، بدلیل عدم رعایت مسایل زیست محیطی و استمرار آلایندگی بر مبنای رأی مراجع قضایی پلمب شدند.

وی اضافه کرد: با وجود بازدیدهای مداوم و دادن تذکرهای شفاهی، هشدارها و اخطارهای کتبی به صاحبان این واحدها، هیچکدام اقدام به رعایت مسایل زیست محیطی و رفع آلودگی واحد خود نکرده بودند.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان افزود: در نهایت بر اساس قوانین و مقررات زیست محیطی و رای مراجع قضایی از ادامه کار آنها جلوگیری به عمل آمد تا برای رفع آلودگی اقدام کنند.

حمیدی با اشاره به اینکه سازمان حفاظت محیط زیست رسالت پایش کیفی به منظور رفع آلودگی های محیطی را بر عهده دارد، گفت: سال گذشته در راستای عمل به این رسالت ۸۶ اخطاریه برای واحداهای مختلف تولیدی و خدماتی در استان صادر شد که از این تعداد ۳۶ مورد منجر به صدور دستور تعطیلی و در نهایت پلمب ۹ واحد شد.

انتهای پیام/م

عدم رعایت مسایل زیست محیطی  ۲ واحد کارگاه دانه بندی شن و ماسه در کامیاران پلمب شد

برچسب ها: محیط زیست ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.