استاندار اردبیل گفت: موزه دفاع مقدس استان اردبیل در هفته دفاع مقدس امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشستی با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و انتقال فرهنگ غنی ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده، موزه دفاع مقدس استان اردبیل در منطقه ویژه گردشگری شورابیل اردبیل در حال اجرا است و به لحاظ اهمیت موضوع، مراحل عملیاتی آن با اهتمام و توجه ویژه، مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی از تامین اعتبارات پروژه خبر داد و افزود: این مجموعه ارزشمند که گوشه‌هایی از مظلومیت و درعین حال دلاوری‌های رزمندگان و شهدای والامقام استان اردبیل را معرفی خواهد کرد طی هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری می‌رسد.

موزه دفاع مقدس اردبیل جزء ۶ پروژه مهم کشوری است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور نیز گفت: موزه دفاع مقدس استان اردبیل جزء ۶ پروژه مهم کشوری است.

سردار کارگر از تلاش‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار، روسای دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های مسلح به جهت اهتمام ویژه در تکمیل این پروژه قدردانی کرد و افزود: مردم ولایی استان اردبیل همواره در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) پیش قدم بوده اند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجارب پیشکسوتان، فعالیت‌های مختلف فرهنگی، مذهبی خصوصا در حوزه کتاب و فیلم نیز در موزه دفاع مقدس اردبیل انجام خواهند شد.

انتهای پیام/ح

احداث موزه دفاع مقدس اردبیل

برچسب ها: موزه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.