استاندار فارس گفت: امنیت پایه توسعه و رفاه یک کشور است و کشور‌های توسعه یافته یافته دارای امنیتی پایدار و مستمر هستند.

امنیت پایه توسعه و رفاه یک کشور است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در مراسم تکریم و معارفه سردار احمدعلی گودرزی فرمانده پیشین و  سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده جدید انتظامی استان فارس، اظهار کرد: امنیت پایه توسعه و رفاه یک کشور محسوب می‌شود و همانگونه که کشور توسعه یافته دارای امنیتی پایدار و مستمر است.

وی افزود: وجود امنیت متاثر از مولفه‌های مختلفی از جمله نظم پذیری، قانون مداری، تعامل مثبت و حسنه با مردم و استفاده از مشارکت مردم است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه مولفه‌هایی که تقویت کننده در امنیت محسوب می‌شوند اگر مورد توجه قرار نگیرد، تهدیدکننده است، ادامه داد: از جمله این مولفه‌ها گستردگی استان فارس، هم مرز بودن با استان‌های مرزی و وجود گروه‌های سیاسی، مذهبی، اعتقادی و قومیتی است که هم می‌تواند توانمندی و هم تهدید محسوب شود.

رحیمی گفت: با برنامه ریزی و تدبیر می‌توان همه مولفه‌ها را به فرصت جهت افزایش ارتقای امنیت در استان تبدیل کرد.

استاندار فارس با اشاره به خدمات ۵ ساله سردار گودرزی فرمانده سابق انتظامی فارس اظهار کرد: خصلت و اخلاق پسندیده همراه با نظم و اقتدار وی در مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی استان یک سرمایه خوبی برای همکاران او است.

وی ادامه داد: تمایلی به رفتن وی نداشتیم، اما در فرماندهی نیروی انتظامی در پی ارتقای این فرمانده هستند.

رحیمی با اشاره به اینکه سردار رهام بخش حبیبی جانشین وی می‌شود، اضافه کرد: او تجربه زیاد و بسیار ارزشمندی را در سطح کشور از جمله در بوشهر و سیستتان و بلوچستان دارد و از فرماندهان با تدبیر و ولایتمدار بوده و هستند.

انتهای پیام/چ

صحبت های استاندار در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار