مجمع انتخابات انجمن صنایع دستی استان کرمانشاه برگزار شد و با انتخاب اعضای هیات رئیسه، این انجمن فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،داریوش پناهی دبیر اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، هدف از راه‌اندازی انجمن صنایع دستی را حمایت بیشتر از فعالان این عرصه اعلام کرد و گفت : افرادی باید وارد این انجمن شوند که از هر نظر توانمندی لازم برای پیگیری مطالبات فعالان عرصه صنایع دستی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیات رئیسه انجمن صنایع دستی از این پس به عنوان نمایندگان فعالان عرصه صنایع دستی شناخته می‌شوند، گفت : باید تا جایی که امکان دارد اعضای هیات رئیسه از شاخه‌های متنوع صنایع دستی انتخاب شوند.

دبیر اتاق بازرگانی استان کرمانشاه افزود: اتاق بازرگانی نیز مجوز‌های لازم برای راه‌اندازی این انجمن را اخذ کرده و انجمن صنایع دستی استان کرمانشاه دهمین انجمنی است که به عنوان تشکل زیر مجموعه اتاق بازرگانی راه‌اندازی می‌شود.

پناهی از حمایت‌های مادی، معنوی، فنی و ... اتاق بازرگانی از این انجمن هم خبر داد و افزود: در این انجمن همه مسائل مربوط به حوزه صنایع دستی از جمله تولید، صادرات، بازاریابی و ... پیگیری خواهد شد.

در ادامه پروانه حیدری معاون صنایع دستی اداره کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کرمانشاه نیز از وجود ۶۰ رشته مختلف صنایع دستی در استان یاد کرد و افزود: تلاش شده در این انجمن نمایندگانی از شاخه‌های مختلف حضور داشته باشند.

وی از اعضای هیات رئیسه انجمن صنایع دستی خواست مطالبه‌گر باشند و مشکلات حوزه صنایع دستی را در مجامع مختلف با جدیت پیگیری کنند.

انتخابات هیات رئیسه انجمن صنایع دستی استان کرمانشاه با حضور ۳۵ نفر برگزار شد و از بین ۱۳ کاندید، بنفشه امامی‌نیا با ۲۹ رای، علی اصغر نصرالله پور با ۲۰ رای، شجاع‌الدین فخرالاسلامی با ۱۵ رای، مهوش حاج علیانی با ۱۸ رای و سیما قاضیان با ۹ به عنوان اعضای هیات رئیسه و منیژه یوسفی به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند .

 

 

انتهای پیام/د

راه‌اندازی انجمن صنایع دستی

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.