مهم‌ترین حوادث امروز ۲۳ خرداد ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

غرق شدن نو عروس تبریزی  / سیگار قاچاق در تالش کشف شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه (۲۳ خرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

غرق شدن نو عروس تبریزی  در آستارا

سامان ساسانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آستارا گفت: شنا در منطقه شناممنوع آب‌های ساحلی آستارا جان یک نوعروس ۲۱ ساله تبریزی را گرفت.

وی افزود: این زن ۲۱ ساله به همراه برادر و خواهر خود بدون توجه به هشدار‌های همیاران پلیس و دست اندرکاران طرح سالمسازی دریا در منطقه شنا ممنوعه شنا می‌کرد که غرق شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: ناجیان غریق برادر و خواهر این نوعروس تبریزی را از غرق شدن در دریای خزر نجات دادند و برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل کردند.

سامان ساسانیان گفت: مسافران هشدار‌های همیاران پلیس، ناجیان غریق و مسئولان طرح‌های دریا را جدی بگیرند و از شنا کردن در مکان‌هایی که تابلو‌های شنا ممنوع نصب شده است خودداری کنند.

سيگار قاچاق در تالش كشف شد

سرهنگ حسین جمال‌دار فرمانده انتظامی تالش امروز گفت:۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در تالش کشف شد.

وی با اشاره به کشف این مقدار سیگار قاچاق، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی اسالم این مقدار سیگار قاچاق را هنگام گشت زنی در این شهر از یک خودروی سواری پراید کشف کردند.

فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه، ارزش محموله قاچاق کشف شده ۸۵ میلیون ریال است، تصریح کرد: راننده ۲۷ ساله پراید به مراجع قضائی معرفی شد.

 

انتهای پیام / ق 

 

بسته حوادث امروز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.