مهم‌ترین حوادث امروز بیست و سوم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروزبیست و سوم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

رعایت سرعت مطمئنه بهترین روش برای کاهش خطرات رانندگی می‌باشد

سرهنگ "رضا رضایی"رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان اصفهان اظهار داشت: یکی از موارد تخلفات شایع رانندگان وسایل نقلیه که منجر به تصادف و یا حداقل تشدید آن می‌شود تخطی از سرعت مطمئنه است.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه موظفند در تقاطع‌هایی که چراغ راهنمایی و یا مامور راهنمایی و رانندگی یا تابلوی ایست نداشته باشد، سر پیچ ها، جاده‌های تنگ و بطور کلی در محل‌هایی که موانعی در مسیرحرکت آنان قرار داشته باشد و همچنین هنگام بارندگی یا مه یا کولاک و مانند آنها، از سرعت وسیله نقلیه تا حدی که بر حسب مورد برای پرهیز از خطر یا تصادف ضرورت دارد، بکاهند و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: زمانی که شما در حال رانندگی هستید وظیفه دارید تمام حواس خود را متوجه راه و سایر استفاده کنندگان از راه کرده و برای مقابله با هرگونه خطر و حادثه احتمالی آمادگی داشته باشید، آگاهی از خطرات می‌تواند کمک موثری در تصمیم گیری بموقع شما داشته باشد، همیشه با سرعتی حرکت کنید که در مواقع خطر براحتی وسیله نقلیه را متوقف کنید، این شرایط قابل پیش بینی نبوده و هرموقع ممکن است پیش بیاید.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: همیشه در هنگام رانندگی سرعت مناسب اتخاذ کنید و فاصله کافی را با وسیله نقلیه جلویی در نظر بگیرید، اگر فاصله اتومبیل شما با وسیله نقلیه جلویی کم شد، با کاهش سرعت فاصله را زیادتر کنید در این صورت خطر حادثه کم خواهد شد، بنابراین بارعایت سرعت مطمئنه در حین رانندگی می‌توان از بروز تصادف جلوگیری کرده و دیگر شاهد حوادث تلخ و مرگبار در جاده‌ها نباشیم.
 

کولبر‌هایی با ۹۹ کیلوگرم تریاک در نائین

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان امداد پلیس "اصفهان" در ساعات پایانی شب متوجه شدند چند نفر عابر در بیابان‌های اطراف ایستگاه بازرسی شهرستان "نائین" حرکت می‌کنند که بلافاصله وارد عمل شدند.
وی با اشاره به اینکه عابران به دستور ایست ماموران توجهی نکردند و متواری شدند بیان داشت: در یک عملیات ضربتی ۲ نفر از عابران دستگیر و تعداد ۵ کوله پشتی نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از کوله پشتی‌های کشف شده مقدار ۹۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ صفری ادامه داد: ۳ نفر از قاچاقچیان در تاریکی شب متواری شدند و برای ۲ متهم دستگیر شده نیز پرونده تشکیل و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را بکار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح‌های مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ تداوم دارد.
 

کشف ۳۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات مشترک پلیس و اداره اطلاعات اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام خبر دپوی سوخت قاچاق در یک کارگاه متروکه توسط ماموران اداره اطلاعات اصفهان، کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان نیز برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: یک گروه از ماموران مجرب اداره اطلاعات و پلیس آگاهی به محل اعزام و در بازرسی از ۲ تانکر مقدار ۳۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این عملیات ۳ قاچاقچی سوخت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق سوخت و ذخایر ملی کشورمان خسارات و ضرر‌های جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار مربوطه را به پلیس اطلاع دهند.
 

تلف شدن ۵۹ راس دام در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت:بر اثر برخورد صاعقه با احشام یکی از مناطق شهر نصرآباد شهرضا، ۵۹ راس دام تلف شدند.

سرهنگ صادق کاظم زاده به شهروندان توصیه کرد: هنگام بارندگی از چِرا بردن احشام به خصوص در مکان‌های مرتفع خودداری کنید و تجهیزاتی که هادی جریان الکتریسیته هستند در دست نداشته باشید.

شهرستان شهرضا در ۷۰ کیلو متری جنوب غربی شهر اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.