اجرای ۱۵۵ طرح گازرسانی روستایی در مناطق مختلف استان اردبیل

معاون بهره برداری شرکت گاز استان اردبیل گفت: ۱۵۵ طرح گازرسانی روستایی در مناطق مختلف این استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ودود پناهنده، معاون بهره برداری شرکت گاز استان اردبیل امروز در آئین معارفه رئیس جدید شرکت گاز خلخال گفت: ۱۵۵ طرح گازرسانی روستایی در مناطق مختلف این استان در حال اجرا بوده و با تکمیل این طرح‌ها بخش قابل توجهی از خانوارهای روستایی از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۲۳۶ روستای استان اردبیل گازدار هستند، افزود: در حال حاضر از مجموع ۱۴۲ روستای دارای سکنه خلخال ۷۶ روستا که ۹۳ درصد از جمعیت روستایی شهرستان را شامل می‌شوند، از گاز طبیعی برخوردار هستند.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: ۱۸ طرح گازرسانی روستایی در مناطق مختلف خلخال در حال اجرا است که با بهره برداری از این طرح‌ها و همچنین اجرای ۱۵ طرح مطالعه شده و آماده برای اجرای شرکت گاز استان اردبیل، شاخص بهره مندی جمعیت روستایی این شهرستان از گاز افزایش خواهد یافت.

پناهنده گفت: در حال حاضر ۲۹ هزار و ۵۰۰ مشترک شامل مشترکین گاز خانگی، ۹۹ واحد صنعتی و تولیدی و پنج واحد سوخت گیری سی ان جی از خدمات مناسب شرکت گاز خلخال بهره می‌برند.

در این مراسم با تقدیر از تلاش محمد جعفرزاده، رئیس قبلی شرکت گاز شهرستان خلخال موسی کریم پور به عنوان مدیر جدید این شرکت معرفی شد.

انتهای پیام/ع

۱۲۳۶ روستای استان اردبیل گازدار هستند

 

برچسب ها: گاز ، سی ان جی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.