فرماندارمیبد در نشست ساماندهی المان و تصاویر شهدا گفت: المان گذاری در هر محله شهر میبد می‌تواند روایت گر داستان‌هایی از صحنه‌های ایثار و فداکاری شهدا شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین فلاح فرماندار میبد در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با موضوع ساماندهی المان و تصاویر شهدا برگزار شد، گفت: با تعیین ۲۶ مکان در شهرمیبد برای المان گذاری، هر محله‌ای می‌تواند روایت گر داستان و پیامی زیبا از زندگی شهدا و خانواده‌های شهدا و صحنه‌های ایثار و شهادت در جبهه‌های دفاع مقدس باشد.

فلاح تصریح کرد: با کمک و همیاری مسئولان شهر به‌ویژه نهاد‌ها و ارگان‌های مرتبط، مردم، خانواده‌های شهدا و فعالان حوزه صنعت و با تأمین اعتبار می‌توان خارج از چارچوب اداری المان گذاری تمثال‌ شهدا را در محله‌های میبد با حفظ شان و جایگاه و مقام شهدا دنبال کرد که تا سال‌ها ماندگار بماند.

در این نشست به طراحی تمثال شهدا باهدف قهرمان‌پروری، تغییر مدل برگزاری یادواره شهدا با نصب پلاک افتخار شهدا بر درب ورودی خانه شهدا برای اینکه نشان داده شود از این خانه شهیدی تقدیم انقلاب شده است، نصب تابلو افتخار شهدا با سایز ۴۰ در ۷۰ بر سر کوچه‌ها و رساندن مفهوم فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ص

محله های میبد با تمثال شهدا زیبنده تر خواهد شد

برچسب ها: شهدا ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار