عملیات اجرایی ۱۱ طرح ورزشی با اعتبار ۲۷۱ میلیارد ریال در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در حاشیه مراسم آغاز اجرای طرح‌های ورزشی در شهر بردخون شهرستان دیر گفت: امروز اجرای ۱۱ طرح ورزشی را در شهرستان‌های جنوبی استان آغاز کردیم که سه طرح از آن‌ها در شهرستان دیر قرار دارد و شامل، سالن ورزشی بردخون با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع، ساختمان اداری ورزش و جوانان با ۲۴۰ مترمربع زیربنا و سالن ورزشی روستای شهنیاء با اعتبار ۸۸۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال و مساحت هزارو ۱۸۲ مترمربع فضای ورزشی به انضمام ۲۱۰ متر مربع ساختمان اداری است.

احمد بهروزیان فرد افزود:  برای این ۱۱ طرح ورزشی، ۲۷۱ میلیارد ریال هزینه می‌شود که ۱۶۲ میلیارد ریال آن از وزارت نفت و بقیه از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تا زمانی که از افتتاح طرحی اطمینان نداشته باشیم، آن کار را شروع نمی‌کنیم و این طرح‌های ورزشی قرار بود سال قبل آغاز شود، اما به دلیل برخی مشکلات الان آغاز می‌شود.

سکینه الماسی با تشکر از همه دست اندرکاران افزود: امیدواریم با تلاش مسؤولان این طرح‌ها متوقف نشود و تا پایان سال به بهره برداری برسد.

امام جمعه بردخون هم گفت: ورزشگاه این شهر مشکلات زیادی دارد و شرایط برای حضور جوانان و نوجوانان در این مکان فراهم نیست و مشکل روشنایی هنوز برطرف نشده است.

حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی افزود: مسئولان استان بوشهر و شهرستان دیر به مشکلات ورزش بردخون توجه بیشتری کنند، زیرا برخی اوقات ورزشکاران برای تأمین یک توپ نیز مشکل دارند و بانوان هم مکانی سرپوشیده برای فعالیت ورزشی ندارند و بیشتر در خیابان پیاده روی می‌کنند که زیبنده نیست.

انتهای پیام/ک

آغاز اجرای طرح‌های ورزشی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.