با حضور معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور پل روگذار شهید نقدعلی پیران (داروپخش) اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور در آیین افتتاح پل روگذار شهید نقدعلی پیران (داروپخش) گفت: ما باید با تکریم و پهن کردن فرش قرمز زیر پای سرمایه گذاران و جذب مشارکت‌های مردمی توسعه همه جانبه شهری را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه بدون جلب مشارکت‌های مردمی هیچ پروژه‌ای به سرانجام نمی‌رسد تصریح کرد: رشد، ترقی و جهش شهری از لحاظ عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بدون جلب نظر و اعتماد مردم امکان پذیر نیست.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: اگر مجموعه شورای شهر، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی شبانه روزی تلاش کنند، اما به مشارکت و اعتماد مردم توجه نداشته باشند، قطعا پروژه‌ها با شکست مواجه می‌شوند.

جمالی نژاد بیان کرد: مسئولان شهری با جذب سرمایه گذاران و تکریم آن‌ها می‌توانند دیواری بی اعتمادی بین مردم و خود را از میان بردارند و پروژه‌های عمرانی نیز با موفقیت به سرانجام می‌رسد.

در ادامه طی مراسمی که با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور، بهنام جو، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد پل شهید نقدعلی پیران (داروپخش) با صرف هزینه ۲۰۰میلیارد ریال به دست مادر گرانقدر شهید پیران افتتاح شد.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور و استاندار اردبیل همچنین از روند اجرایی پل قدس اردبیل نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/ح

مشارکت مردم پیش زمینه توسعه شهری است

برچسب ها: عمرانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.