رئیس حوزه قضایی چهارباغ از دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر و شهرداری چهارباغ خبر داد و گفت: اتهام این ۱۵ نفر تبانی برای اختلاس و تخلیه اموال نامشروع بوده و مدارک موجود نشان می‌دهد که اختلاس اتفاق افتاده است.

جزئیات دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر و شهرداری چهارباغبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  مهدی اکبرپور، رئیس حوزه قضایی چهارباغ  در رابطه با دستگیری گروهی از کارمندان مدیریت شهری چهارباغ گفت: ۱۵ نفر در رابطه با پرونده‌ای که ماه‌ها مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت دستگیر شدند.

رئیس حوزه قضایی چهارباغ بیان کرد: اتهام این ۱۵ نفر تبانی برای اختلاس و تخلیه اموال نامشروع بوده و مدارک موجود نشان می‌دهد که اختلاس اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه بازجویی از افراد ادامه دارد، اعلام کرد: سه عضو شورای شهر فعلی، دو عضو شورای شهر سابق، یکی از معاونین شهردار و دو نفر از پرسنل شهرداری چهارباغ و نیز رابطین پیمانکاری که با آن‌ها مراودات مالی داشتند در این پرونده متهم هستند که دستگیر شدند.

اکبرپور تصریح کرد: تاکنون یکی از افراد به جرائم اتفاق افتاده اقرار کرده است و طی چند روز آتی مبلغ دقیق اختلاس و جزئیات تخلفات اعلام خواهد شد.

این مقام قضائی افزود: با اینکه اسنادی در این رابطه وجود دارد، اما تاکنون متهمین جرم خود نپذیرفته اند و ما سعی داریم مسأله را به درستی پیگیری کنیم و از افراد اعتراف بگیریم؛ پنج عضو سابق و فعلی شورای شهر چهارباغ متهم ردیف اول پرونده هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

اختلاس در شهرداری البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.