حشمت‌الله عسگری گفت: به منظور حمایت از صد طرح راکد احیا شده در استان سمنان بخشودگی جرایم مالیاتی به خریداران ارائه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان ضمن بیان اینکه سال گذشته از مجموع حدود ۷۰۰ طرح راکد استان سمنان در ستاد تسهیل و رونق تولید نزدیک ۱۰۰ طرح مجدد احیا شد،گفت: از این تعداد حدود ۹۳ طرح مزایده‌ای بود که در اختیار بانک‌ها قرار داشت و حدود ۵۰ طرح به سرمایه‌گذار جدید واگذار شد و مابقی نزدیک ۴۰ طرح در شرف واگذاری مجدد است.

وی افزود: ستاد تسهیل علاوه بر رویه‌های قبلی که در اختیار داشت بخش‌نامه‌های جدیدی نیز به آن ابلاغ‌شده که تأمین اجتماعی، بانک‌ها و امور مالیاتی با متقاضیان جدید همکاری دارند به این صورت که بخشی از جرایم بخشوده و هم تقسیط طولانی‌مدت می‌کنند که بتوانند متقاضیان جدید آن‌ها را خرید کنند ضمن آنکه تأمین سرمایه در گردش در ستاد تسهیل تضمین می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان  همچنین در خصوص کمبود شکر در یک مقطع زمانی گفت: مشکل شکر نداریم ذخایر استراتژیکی در استان تعریف‌شده است که ویژه ایام خاصی هستند و در شرایط خاص توزیع می‌شود.

وی همچنین در خصوص جبران خسارت کشاورزان و باغداران استان بر اثر بلایای طبیعی نیز ابراز داشت: تصویب حدود هشت میلیارد تومان برای کشاورزان آسیب‌دیده از خسارت سیلاب چند روز گذشته ابلاغ شد که در بحث دام، طیور و باغات جبران خسارت می‌شود که خوشبختانه تأمین مالی با تخصیص ۱۰۰ درصد صورت گرفت.

منبع:مهر

انتهای پیام / م

احیا صد طرح راکد در استان سمنان

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.