رئیس اداره امور قرآنی فارس گفت: مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی روز‌های ۲۹ و ۳۰ خرداد، ماه امسال در استان برگزار می‌شود.

رقابت قرآنی دانش‌آموزان در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صدرالله زین‌العبادی رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: در مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فارس، ۹۴۰ دانش‌آموز قرآنی شرکت دارند.

وی با بیان اینکه ۴۴۰ دانش‌آموز دختر و ۵۰۰ دانش‌آموز پسر در این دوره از مسابقات قرآنی حضور دارند، افزود: زمان برگزاری مسابقه دانش‌آموزان دختر ۲۹ خرداد است که در ۲ بخش آوایی و پژوهشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

زین العبادی با اشاره به اینکه رقابت دانش‌آموزان پسر روز سی خرداد ماه امسال برپا می‌شود، تصریح کرد: بخش آوایی و پژوهشی دختران شامل قرائت، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، انشای نماز، احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و تفسیر قرآن و دانش آموزان پسر نیز در بخش آوایی علاوه بر رشته‌های ذکر شده برای دختران در دو رشته مداحی و اذان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در پایان این مسابقات هشتاد دانش‌آموز منتخب دختر و پسر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی اضافه کرد: مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان، هفته دوم تیر و هفته اول مرداد امسال به میزبانی شهر‌های زنجان و مشهد مقدس، برگزار می‌شود.

زین العبادی اظهار کرد: مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در فارس با حضور حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز در ۱۴ منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/ت

رقابت قرآنی دانش آموزان فارس در روز‌های پایانی خرداد

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.