قاسمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی و برون استانی تلاش داریم تا سطح خدمات در این مجتمعها ارتقاء یابد.
وی با بیان اینکه ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جادهای و مسافران در راستای ارتقاء ایمنی تردد در جادهها در دستور کار قرار دارد افزود: در بازدیدهای کمیته ویژه نظارت، مجتمعهای خدمات رفاهی و اماکن بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند، به قید فوریت تعیین تکلیف خواهند شد.
قاسمی با اشاره به ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانهها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویسهای بهداشتی واقع در مجتمعهای خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی بیان کرد: در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور، کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دورهای متشکل از نمایندگان دستگاههای مرتبط تشکیل شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان با بیان اینکه به صورت دورهای از مجتمعهای خدماتی رفاهی و نمازخانهها سرویسهای بهداشتی موجود در جایگاههای سوخت منفرد، رستورانها واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید خواهد شد گفت:ایجاد استراحتگاههای موقت در طول راهها با کمک دهیاریها و بخشداریها و ایجاد سایبان موقت و سکوی نماز در راههای کویری استان یکی از برنامههای مهم برای جبران کمبود استراحتگاه در محورهای کویری استان است.
وی بیان کرد: شهروندان میتوانند جهت رسیدگی به شکایات و همچنینی دادن پیشنهادات از سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان استفاده کنند.
قاسمی در پایان اظهار کرد: شماره تماس مدیر داخلی مجتمع در محل مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی، جهت رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان وجود دارد.
انتهای پیام /ط ا