مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی اعلام کرد تعداد ۷۵ هزارنفر ازمردم استان نسبت به دریافت کارت ملی اقدام نکرده اند

فاطمی مدیر کل ثبت احوال استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: در استان خراسان جنوبی حدود ۵۷۷ هزارنفر واجد شرایط دریافت کارت ملی وجود دارد که تعداد ۵۰۲ هزار نفر برای دریافت کارت ملی اقدام کرده و حدود ۷۵ هزار نفر هنوز نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده اند.

وی با اشاره به این که اعتبار کارت‌های ملی قدیمی در تاریخ ۱ خرداد ۹۸ به پایان رسیده افزود: هم اکنون ارائه خدمات در داستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهاد‌ها منوط به ارائه کارت ملی هوشمند می‌باشد.

فاطمی تاکید کرد: در حال حاضر مردم می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال در سرتاسر استان و دفاتر پیشخوان و دفاتر پست نسبت به دریافت رسید کارت هوشمند و کد رهگیری اقدام کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان افزود: پس از دریافت رسید کارت ملی و کد رهگیری و ارائه اصل شناسنامه می‌توانند هنگام در خواست کارت ملی هوشمند در ادارات دولتی و بانک‌ها، کد رهگیری مورد نظر را ارائه دهند.

وی در پایان در خصوص کسانی که رسید کارت ملی خود را مفقود کرده اند گفت:این افراد بدون پرداخت وجه می‌توانند مجددا به مکانی که در ابتدا رسید مورد نظر را دریافت کرده مراجعه و نسبت به درخواست مجدد کارت ملی اقدام نمایند.

انتهای پیام /ط ا

۵۰۲ هزار نفر در استان کارت ملی هوشمند دارند

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.