مهم‌ترین حوادث امروز بیست و پنجم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری قزوین بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ علیان نژادی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی مزدا وانت مشکوک و در بازرسی از آن هزار لیتر سوخت (گازوئیل) قاچاق کشف کردند.

سرهنگ علیان نژادی ارزش سوخت کشف شده را ۲۴ میلیون ریال بیان کرد و افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۸ فقره سرقت در شهرستان لبرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دینام کولر‌ها و لوازم داخل خودرو موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با تشکیل تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: در بررسی‌های انجام شده هویت ۲ سارق سابقه دار شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه هنگام ورود به یک منزل برای سرقت دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: متهمان به جرایم خود درباره سرقت از منازل شهروندان به ۶ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و سرقت ۲ دستگاه دینام کولر اعتراف کردند.

سرهنگ منصوری تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

یک کشته و ۲ مصدوم در واژگونی خودروی پراید در تاکستان

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در محور قدیم تاکستان - آبگرم روبروی شهرک صنعتی خرمدشت یک دستگاه خودرو واژگون شد که بر اثر این سانحه یک نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردهو ۲ نفر سرنشین دیگر خودرو به دلیل مصدومیت شدید به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ بیگلری، نیمی از علت این حادثه را توجه نکردن به جلو از سوی راننده و نیمی دیگر آن را ایمن نکردن راه از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار