باشگاه اینترمیلان با درخواست منچستریونایتد مبنی بر معاوضه مدافع این تیم با روملو لوکاکو، مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون انتقال لوکاکو مهاجم ۲۶ ساله منچستر یونایتد به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد که مهاجم تنومند شیاطین سرخ در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی اولدترافورد را ترک خواهد کرد تا به تیم دیگری بپیوندد.

مخالفت مسئولان باشگاه اینتر میلان با درخواست منچستر یونایتد

در میان باشگاه‌های خواهان لوکاکو، باشگاه اینتر میلان ایتالیا جدی‌ترین مشتری مهاجم منچستر یونایتد است و آنتونیو کونته سرمربی جدید اینتر میلان قصد دارد تا او را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی به جمع شاگردانش در اینتر میلان اضافه کند. تاکنون باشگاه ایتالیایی پیشنهاد معاوضه مائورو ایکاردی و ایوان پرشیچ را در قبال مهاجم منچستر یونایتد مطرح کرده است که هر دو پیشنهاد توسط منچستر یونایتد رد شد.

به همین دلیل این بار مسئولان باشگاه منچستر یونایتد دست به کار شدند و پیشنهادی برای معاوضه بازیکنان بین دو باشگاه ارائه کردند که بخشی از این پیشنهاد شامل انتقال لوکاکو به اینتر در عوض حضور میلان اشکرینیار مدافع اینتر در اولدترافورد می‌شود. اما این بار نوبت مسئولان باشگاه اینتر بود که پیشنهاد طرف مقابل را رد کنند.

اوله گنار سولشر به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش است و در این راستا مدافع اسلواک تیم اینتر را گزینه‌ی ایده آلی می‌داند، اما طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی، از آنجایی که اشکرینیار یکی از مهره‌های کلیدی اینتر به شمار می‌رود که آنتونیو کونته برای فصل بعد روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است، این درخواست با مخالفت مسئولان باشگاه اینتر مواجه شده است.

مخالفت مسئولان باشگاه اینتر میلان با درخواست منچستر یونایتد

مدافع ۲۴ ساله اینتر میلان، فصل گذشته ۴۶ بار برای تیمش در تمامی مسابقات به میدان رفت. اشکرینیار در سال ۲۰۱۷ از سمپدوریا به اینتر میلان منتقل شد و ماه گذشته قراردادش را به مدت چهار سال با این تیم تمدید کرد.

اگرچه هنوز بر سر انتقال لوکاکو به اینتر میلان توافقی حاصل نشده است، اما لوکاکو بازی کردن در لیگ ایتالیا را آرزوی خودش می‌داند و از آنتونیو کونته به عنوان بهترین مربی دنیا نام برده است. صحبت‌هایی که نشان می‌دهد ستاره بلژیکی برای پیوستن به آبی پوشان میلانی تمایل زیادی دارد و باید دید که دو باشگاه چگونه بر سر این انتقال با یکدیگر به توافق می‌رسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار