مدیران باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی با دغدغه بزرگی روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با کسب ۶۱ امتیاز به قهرمانی لیگ برتر رسید و موفق به ثبت هت تریک شد، در رقابت‌های جام حذفی نیز از سد داماش گیلان گذشت و همزمان به ۲ قهرمانی در لیگ و حذفی رسید که رکورد قابل توجهی است. پس از پایان بازی ها، پرسپولیسی‌ها به تعطیلات رفتند و قرار است ۵ تیر تمرینات سرخ پوشان در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شود.

سرخپوشان پایتخت درحال حاضر فقط یک جای خالی در لیست بزرگسال خود دارند که به نظر می‌رسد متعلق به شایان مصلح باشد و پرسپولیسی‌ها با او قرارداد جدیدی امضا کنند و در این صورت، پرسپولیسی‌ها فقط می‌توانند با خروج نام بازیکن بزرگسالی، فوتبالیست جدیدی را به خدمت بگیرند.

علی علیپور و سیامک نعمتی نیز که در فصل گذشته سهمیه زیر ۲۵ سال بودند، حالا در فهرست بزرگسالان جای دارند و به همین دلیل لیست تکمیل است و سرخپوشان در صورتی می‌توانند بازیکن جدیدی بگیرند که نام یک نفر را خارج کنند.

در حال حاضر بیرانوند، رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، خلیل‌زاده، عالیشاه، ماهینی، کامیابی‌نیا، انصاری، نوراللهی، ربیع خواه، مصلح، شیری، شریفی، ترابی، رفیعی، بودیمیر، نعمتی و علیپور ۱۸ بازیکن بزرگسال پرسپولیس برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شوند و محمد نادری و بشار رسن در صورتی که ماندنی شوند در لیست زیر ۲۵ سال قرار می‌گیرند. در این فهرست آدام همتی هم کنار این ۲ بازیکن حضور دارد.

با توجه به اینکه ۲ بازیکن پرسپولیس علیرضا بیرانوند و علی علیپور با پیشنهاد خوب خارجی رو به رو شده‌اند، در صورتی که این ۲ بازیکن لژیونر شوند، پرسپولیس مشکلی برای جذب بازیکن بزرگسال به جای آن‌ها ندارد و همچنین احتمال دارد رادو و بودیمیر نیز از این تیم بروند.

سرخپوشان در حال مذاکرات با فرشاد احمدزاده هستند و به احتمال زیاد او سرخپوش خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

پروفسور به کرواسی برگشت

خوش آمدگویی خبرنگار سعودی به سرمربی پرسپولیس

برانکو در سرزمین شفر!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار