نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه مجمع نمایندگان استان گفت: مردم بزرگ‌ترین سرمایه نظام هستند و مسئولان باید برای خدمت به آنان بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه مجمع نمایندگان استان با تأکید بر اینکه مردم بزرگ‌ترین سرمایه نظام هستند، گفت: باید اعتماد مردم به نظام حفظ شود و این کار مستلزم آن است که حرف و عمل مسئولان یکی شود و برای خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: پاسخ رهبری به نخست وزیر ژاپن ارتقای جایگاه و عظمت ملت ایران و مسلمین را به همراه داشت و باید بخاطر داشتن چنین رهبر مقتدری خداوند را شاکر باشیم.

وی در ادامه وحدت را موضوع مهمی دانست و گفت: نباید منافع حزبی، اصول گرایی، اصلاح طلبی و منافع شخصی خاص را محور وحدت قرار دهیم، بلکه باید بر محور قرآن، عدالت، ولایت، وحی، توحید، رسالت و نبوت با یکدیگر وحدت داشته باشیم تا اثرگذار، ماندگار و مورد تأیید دین باشد.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه باید مبارزه با فساد را جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: اگر بگوییم در مقابله با فساد هیچ کاری صورت نگرفته و یا اینکه فساد همه جا را فرا گرفته است، کلی گویی کرده‌ایم، اما اگر جایی فساد صورت گرفته است باید گفته شود و در پی درمان آن باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تأکید کرد: در برخی از موارد ناچار هستیم فریاد بزنیم و فساد‌های صورت گرفته را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم، زیرا برخی قول و وعده می‌دهند که جلوی فساد را می‌گیرند، اما به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند و این مسائل باید با مردم در میان گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه پیگیری‌های صورت گرفته در مبارزه با فساد و برخورد با مفسدان اطلاع‌رسانی شود، کار بسیار خوبی است و از مسئولان و نمایندگان می‌خواهم تا اگر موردی را پیگیری و به نتیجه رسانده‌اند به ما اعلام کنند تا اطلاع‌رسانی کنیم.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین هم در این دیدار با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران به منظور میانجی‌گری میان ایران و آمریکا گفت: صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در این دیدار بسیار مقتدرانه بود، به گونه‌ای که رئیس جمهور آمریکا ضربه سنگینی خورد.

زاهدی افزود: باید همه در کنار یکدیگر برای حل مشکلات استان بکوشیم و در این زمینه از یکدیگر حمایت و پشتیبانی کنیم.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان هم در این دیدار بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این جلسه، همفکری برای ایجاد اتحاد و انسجام در سطح ملی و استانی است.

وی با بیان اینکه همه ما باید پای تصمیماتی که نظام می‌گیرد بایستیم، تصریح کرد: اگر برای اتحاد و انسجام تلاش کنیم، قطعاً می‌توانیم از دشواری‌ها و مشکلات مردم و کشور بکاهیم.

انتهای پیام/ک

جلسه مجمع نمایندگان استان قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.