در پایان سیزدهمین دوره مسابقات دو میدانی قهرمانی بانوان نابینا و کم بینای کشور فارس در سکوی دوم ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان فارس گفت: این رقابت‌ها در دو روز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران با حضور ١٩ استان و ٩٠ ورزشکار برگزارشد که همدان با ٢٧ امتیاز قهرمان، فارس با ٢٤ امتیاز نایب قهرمان و زنجان با ٢٣ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

هاشمی نژاد افزود: امتیاز این رقابت‌ها علاوه بر قرارگرفتن در رنکینگ جهانی، ثبت رکورد و انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی بود.

وی بیان کرد: در مسابقات دومیدانی نابینایان و کم بینایان بانوان کشور، در دوی۴۰۰متر کلاس b۱ خانم فاطمه طهماسبی و ۴۰۰ متر کلاس b۳ فاطمه امیرزادگانی مقام اول را کسب کردند.

هاشمی نژاد اظهار داشت: درپرتاب وزنه کلاس b۲ خانم آرزو خورشیدی مقام اول و پرتاب وزنه b۱ خانم فرزانه نوروزی مقام ششم را کسب کردند. تیم فارس در این مسابقات با چهار ورزشکار به همراه زهرا بهمنی به عنوان دونده همراه و مریم دادوند به عنوان مربی و سرپرست شرکت کرده بود.

ضمنا" "بن ورووم " ناظرفنی کمیته بین المللی پارالمپیک (ipc) و محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم ببنایان، علی اصغر هادی زاده نایب رییس فدراسیون و فائزه توسلی سرپرست نایب رییسی بانوان، حسین اکبر زاده سرپرست دبیری در مراسم اختتامیه و توزیع کاپ و مدال حضور داشتند.

تیم‌های تهران با  ٢٢امتیاز، اصفهان با ١٩ امتیازو توابع با  ١٣امتیاز به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.
انتهای پیام/م

فارس نایب قهرمان مسابقات دو و میدانی بانوان نابینای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار