چهار طرح کشاورزی در پنجمین روز از هفته جهاد کشاورزی، در شهرستان زیرکوه به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، در پنجمین روز از هفته جهاد کشاورزی ۴ طرح کشاورزی دبهره برداری از ۴ طرح جهاد کشاورزی در زیرکوهر شهرستان زیرکوه با حضور میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل بهره برداری از پروژه آبیاری کم فشار روستای شیرگ بخش زهان به مساحت ۴۸ هکتار با هزینه ۳۳۶ میلیون تومان از محل اعتیارات ملی، افتتاح فاز اول کارخانه بسته‌بندی محصولات کشاورزی همچون عناب، زرشک، زعفران با ظرفیت اسمی ۵ هزار تن و اشتغالزایی بیش از ۳۰ نفر است.

همچنین  طرح آبیاری کم فشار چاه دشت شیرکوه به نمایندگی از ۸ طرح در مجموع با هزینه یک میلیاردو ۱۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و ۴۵۰ خانوار از آن بهره‌مند شدند. بهره برداری از ساختمان جدید جهاد کشاورزی زیرکوه با زیربنای ۲۶۰ متر مربع و با هزینه ۲۷۳ میلیون تومان از طرح‌های دیگری بود که افتتاح شد.

بازدید از محلات عشایری پسکوه بمرود و مجتمع آبرسانی به محلات عشایری و دیدار با خانواده شهید قنبری فرد شهید جهاد گر و اولین شهید شهرستان زیرکوه از دیگر برنامه‌هایی بود که امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری انجام شد.

انتهای پیام/ک

بهره برداری از طرح آبیاری کم فشار چاه دشت شیرکوه

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار