رئیس دادگستری شهرستان دزفول از ایجاد صلح و سازش بین وراث بر سر ارث میلیاردی با تلاش شورای حل اختلاف این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدیار ممبینی، رئیس دادگستری شهرستان دزفول گفت: اعضاء شعبه ۵ شورای حل اختلاف این شهرستان با تلاش و کوشش خود توانستند پرونده اختلاف و نزاع پیش آمده بین وراث بر سر ارث به ارزش ۵ میلیارد تومان را با صلح و سازش مختومه کنند.

وی افزود: چند سال پیش پرونده اختلاف و نزاع بین وراث بر سر ارث به ارزش ۵ میلیارد تومان در دادگاه این شهرستان تشکیل شد و اختلاف بسیار شدیدی بین آن‌ها بوجود آمده بود و در این مدت وراث علیه یکدیگر در دادسرا و دادگاه دزفول شکایت کرده بودند.

ممبینی اظهار داست: برای ایجاد صلح وسازش بین وراث دو فقره پرونده‌ی تحریه ترکه و مهرموم به شعبه ۵ شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع داد شد که اعضاء این شعبه با برگزاری چندین جلسه با وراث، خوشبختانه تلاش و کوشش آنان نتیجه داد و در نهایت توانستند پرونده اختلاف چند ساله پیش آمده بین ورثه را با صلح و سازش مختومه کنند.

رئیس دادگستری دزفول در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان مبنی بر حل و فصل این اختلاف بیان کرد: شورای حل اختلاف در زمینه حل و فصل دعاوی و ایجاد آرامش بین مردم در جامعه نقش مؤثر و سازنده‌ی دارد و باید این نهاد مردمی بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد.

انتهای پیام/گ

ختم پرونده مالی به صلح و سازش

برچسب ها: دادگستری ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار