از سر گیری ساخت ورزشگاه قلعه رئیسی

طی جلسه ای در قلعه رئیسی یکی از با سابقه ترین پروژه های نیمه تمام استان پس از سال ها فعال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،یکی از پروژه‌های پر حاشیه شهرستان کهگیلویه که هر از چند وقتی جلساتی در خصوص آن برگزار می‌شود ورزشگاه نیمه تمام قلعه رئیسی است.

در ادامه این نشست‌ها و تلاش برای برطرف شدن مشکلات این ورزشگاه در هفته گذشته هاشمی نماینده کهگیلویه به چاروسا سفر کرد و هم چنین قبل از آن فرماندار کهگیلویه حضور پیدا کرد و قول دادند مدیرکل ورزش و جوانان را به منطقه بفرستند و مشکلات این ورزشگاه را برطرف کنند.

علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه رئیس ورزش و جوانان شهرستان و مسئوولان فنی این اداره با حضور در زمین ورزشی قلعه رئیسی مشکلات آن را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند،سپس با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی مشکلات را بررسی و در پایان مصوباتی داشتند.

سید حسن آرمند رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به مهمانان و تقدیر از نماینده کهگیلویه، مدیرکل ورزش و جوانان و فرماندار کهگیلویه که بر روی این پروژه تاکید فراوانی دارند خاطرنشان کرد: پروژه ورزشگاه قلعه رئیسی به عنوان یکی از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان کهگیلویه است که قدمت این پروژه به ۱۷ سال می‌رسد و شاید یکی از با سابقه‌ترین پروژه‌های نیمه تمام شهرستان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی وجود نخبگانی از جنس ورزش در این منطقه را افتخار این منطقه دانست و بیان کرد: جوانانی در این منطقه هستند که اگر زمین ورزشی داشته بودند امروز شاهد موفقیت آن‌ها در سطوح مختلف ورزشی بودیم.

وی افزود: در سال گذشته قول‌هایی نسبت به تکمیل زمین ورزشی این شهر داده شد، اما متاسفانه به قول‌ها وفا نشد که امیدواریم این نشست پایان دهنده مشکلات آن باشند و همان گونه که قسمت‌هایی از زمین زیرسازی و آماده چمن شد و هم چنین مقداری از چمن خریداری شد مشکلات زیرسازی آن برطرف تا پیگیری‌های بیشتری نسبت به تکمیل چمن انجام گیرد.

علی محمودی بخشدار چاروسا هم در این نشست با بیان اینکه رفع این مشکل از مصوبات سفر استاندار بود و نیاز بود که مورد تاکید قرار بگیرد یادآور شد: متاسفانه در بسیاری مواقع پیمانکار سبب کندی و تاخیر در پروژه شد که با وجود نخبگان ورزشی که در این منطقه وجود دارد امیداریم هر چه سریع‌تر مشکل این ورزشگاه برطرف شود.

بخشدار چاروسا نبود زمین ورزشی در روستا‌ها را بسیار نگران کننده دانست و تاکید کرد: استعداد‌های بسیار توانمندی در منطقه چاروسا برای شکوفایی در زمینه ورزش وجود دارد که نبود امکانات ورزشی معضلی شده که امیدواریم این مشکل برطرف تا شاهد پیشرفت ورزش این منطقه باشیم.

شیروان کریمی مفرد عضو شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی هم در این نشست با بیان اینکه امیدواریم سفر مدیرکل ورزش و جوانان پایانی برای مشکلات این ورزشگاه باشد یادآور شد: اگر به صورت کلی به این پروژه توجه کنیم باید اندیشید که چه اتفاقی رخ داد که یک پروژه این مقدار طول کشد، اما در بسیاری نقاط دیگر استان پروژه‌ها فعال و به راحتی تکمیل می‌شوند.

بیت الله شهیدنیک عضو شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی هم در این نشست با بیان اینکه از گذشته تاکنون کار‌هایی روی این پروژه صورت گرف، اما قانع نیستیم تاکید کرد: پروژه‌ای که در مورد آن می‌خواهیم حرف بزنیم پروژه‌ای است که به سال‌های دور بر می‌گردد که امیدواریم این مشکل برای همیشه تمام شود.

زینب مهرجو عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست خواستار توجه به ورزش بانوان در سطح منطقه شد.

علی فروغی عضو شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی هم در این نشست با بیان اینکه همه حرف جوانان و مسئولان این منطقه بر روی تکمیل این پروژه است که امیدواریم آرزوی دیرینه جوانان این منطقه محقق شود.

رضا نیکویی رئیس ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه هم در این نشست با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان به دلیل تاکید بر این پروژه و با ابراز نگرانی از وضعیت ورزشگاه قلعه رئیسی اضافه کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم شهرستان کهگیلویه است که هم فرماندار و هم مدیرکل و نماینده بر روی آن تاکید فراوان دارند که امیدواریم پیمانکار پروژه مشکلات آن را برطرف و به قول‌های خود پایبند باشد.

کشاورز،پیمانکار این پروژه هم قول داد تا ۱۰ تیرماه زیرسازی و تا ۲۰ تیرماه فنس ورزشگاه را تکمیل کند.

علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان با تقدیر از مسوولان شهر قلعه رئیسی که به فکر جوانان این منطقه هستند افزود: مطمئن باشید اگر به فکر جوانان باشید جوانان هم به فکر شما هستند و در بسیاری زمینه‌ها می‌توانند کمک شما باشند و من هم که به این استان آمدم برای حل مشکلات همین جوانان آمدم و افتخار هم می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: از زمانی که به استان آمدم تمام تلاشم را برای برطرف شدن مشکلات زیرساختی ورزش استان بکار بستم و از هیچ کوششی دریغ نکردم و پروژه‌های در سطح استان بود که چندین سال نیمه تمام ماندند که با تلاش شبانه روزی برطرف شدند و مطمئن باشید در گذشته به ورزش کهگیلویه  بی توجهی هایی صورت گرفت و در این دوره تلاش کردیم که آن‌ها را جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در این ورزشگاه وجود دارد باید با کمک و همکاری همه مسوولان به پایان برسد و قبول دارم پیمانکار کم کاری‌هایی انجام داد، اما کار‌هایی هم صورت گرفت که باید قدردان باشیم، اما باور کنید کسی که برای ورزش می‌خواهد کار کند باید عاشقانه باشد که پیمانکار یک پروژه هم باید به این مورد توجه کند و حتی برای جوانان هم که شده جهت رضای خدا محکم‌تر کار کند.

علوی ادامه داد: طبق دستوری که وزیر ورزش و جوانان به نماینده شهرستان کهگیلویه برای چمن دادند هزار متر آن خریداری شد به شهر قلعه رئیسی ارسال شد، اما با تکمیل زیرسازی زمین باید مسوولان منطقه از فرماندار شهرستان کهگیلویه بخواهند تا در کمیته برنامه ریزی اعتبار خوبی را برای این پروژه اختصاص دهند که در صورت تخصیص ۲۰ درصدی هم چمن پروژه خریداری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه برای تکمیل شدن این پروژه نیازمند اعتباری قریب به یک میلیارد تومان هستیم،گفت: طبق قولی که پیمانکار در زمان‌های اعلام شده دادند امیدوار هستیم در کمیته برنامه ریزی و استان توجه ویژه به آن هم شود تا بتوانیم تا پایان تابستان برای همیشه به مشکلات این ورزشگاه خاتمه دهیم.

در پایان این نشست مقرر شد که پیمانکار پروژه تا ۱۰ تیرماه زیرسازی زمین و تا ۲۰ تیرماه فنس اطراف زمین را به پایان برساند، نشستی از سوی رئیس شورای شهر با اداره برق، آب فاضلاب شهری، بخشدار و پیمانکار جهت حل مشکلات پروژه انجام گیرد، بخشدار چاروسا و رئیس ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در کمیته برنامه شهرستان تلاش کنند تا اعتبار خوبی جهت تکمیل پروژه تخصیص یابد.

انتهای پیام/پ

تکمیل پروژه نیمه تمام ورزشگاه در قلعه رئیسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.