دادستان قم مجددا دستورات قضایی قاطعی راجهت برخورد با آسیب‌های اجتماعی در شهر را به فرماندهی انتظامی قم صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛دکتر مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم اعلام نمود: با توجه به ضرورت مقابله جدی با آسیب‌های اجتماعی خصوصاً در حوزه حجاب و عفاف و ارتقاء امنیت اخلاقی _ اجتماعی و برخورد قاطع با هنجارشکنان دستورات قضایی قاطع و بدون اغماض به ناجا ابلاغ نمودند.

وی اشاره کرد: در طی این دستورالعمل مقرر گردید، ناجا با جرائم مشهودی مانند بدحجابی، سگ گردانی، رفتار‌هایی که موجب جریحه دار نمودن عفت عمومی در سطح جامعه می گردد و خودرو‌هایی که سرنشینان آن بدحجاب یا بدپوشش بوده ویا برای نوامیس ایجاد مزاحمت می‌نمایند و یا آلودگی صوتی دارند مقابله جدی و ضمن توقیف خودرو و به منظور اعمال مجازات قانونی به دستگاه قضایی معرفی کنند.

ایشان در ادامه تصریح نمودند: همچنین برخی افراد و اصناف مختلف به بهانه تبلیغ در کسب خود، اقدام به انتشار تصاویر و محصولات مغایر با فرهنگ دینی در فضا‌های مجازی نمایند که از مصادیق اعمال مجرمانه است، فلذا پلیس فتای استان باید این افراد را شناسایی و دستگیر و به منظور برخورد و مجازات قانونی به مرجع قضایی معرفی نماید.

دادستان قم مجددا دستورات قضایی قاطعی جهت برخورد با آسیب‌های اجتماعی و رفتار‌هایی که موجب جریحه دار نمودن عفت عمومی در سطح جامعه می گردد را به فرماندهی انتظامی استان صادر نمودند.

انتهای پیام/ح

 صدور دستورات قضایی قاطع دادستان قم جهت برخورد با آسیب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار