کارشناس حقوقی کمیته سه نفره تائید صلاحیت انتخابات هئیت فوتبال گفت: ۵ نفر از سوی فدراسیون فوتبال برای انتخابات هیئت استان تهران تایید شده اند که از نظر کمیته ایراداتی به آن‌ها وارد است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین آل اسحاق کارشناس حقوقی کمیته سه نفره  تائید صلاحیت انتخابات هئیت فوتبال استان تهران بیان کرد: ۲۱ نفر نامزد ریاست هیئت فوتبال استان تهران شدند که از نظر ما صلاحیت ۳ نفر  و ظاهرا از نظر فدراسیون ۵ نفر تائید شده، طبق قانون ایراداتی به این ۵ نفر وارد است که ما آن را به مرجع بالاترما یعنی فدراسیون ارائه می‌دهیم.

او در ادامه گفت: ما با توجه به قانون و اساس نامه کار را پیش می‌بریم و من به عنوان عضو حقوقی بر اجرای قوانین تاکید دارم. یکی از بند‌های قانون برای تائید صلاحیت داشتن حداقل سن ۳۵ سال است که تعدادی از افراد هنگام ثبت نام چند ماه از ۳۵ سال کم داشتند. قانون دیگر داشتن گواهی عدم سوء پیشینه است که باید برای ما ارسال می‌کردند و ۵ نفر از آقایان چنین گواهی را نداشتند که اداره کل استان این نفرات را تائید کرده، همچنین طبق قانون شاغل بودن افراد منع قانونی دارد و با قانون در تضاد است.

آل اسحاق:۵  نفر برای ریاست هیئت استان تهران از سوی فدراسیون تایید صلاحیت شده اند/ در اجرای قانون برای تعیین صلاحیت تاکید داشتم

آل اسحاق افزود: ما نباید نظرات شخصی خود را وارد صلاحیت کاندیدا کنیم و باید طبق قانون پیش برویم و لطفا دولتی‌ها در فوتبال پا نگذارند چرا که یک مدیر فوتبال باید تمام وقت کار کند. ما با نظارت دولت بر روی فوتبال هیچ مشکلی نداریم، اما دخالت آن‌ها مشکل ایجاد می‌کند.

او در پایان عنوان کرد: همچنین در رابطه با یکی از کاندیدا که مدیر یک شرکت بود و ۲ سال از تاسیس آن می‌گذشت اعلام کردیم که باید سوابق مالی خود را بیاورد. طبق قانون فردی که برای انتخابات شرکت می‌کند باید حداقل ۵ سال سابقه‌ی مدیریت داشته باید و به همین جهت دورازه بان تیم ملی فوتبال را نپذیرفتیم.


بیشتر بخوانید:

شیرازی: معضلاتی برای برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان داشتیم

دور زدن ممنوع! آقای دبیر شما بازنشسته‌اید/ شعار به نام تو به کام من در فوتبال

پشت پرده تغییر در ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال چیست؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از انتخابات هئیت فوتبال استان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار