به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در این بازدید ضمن حضور در مرکز مدیریت خطوط، از نزدیک در جریان روند اتصال خطوط تلفنی مردم به کارشناسان حقوقی، میزان تماسهای تلفنی، میزان معطلی مردم و کیفیت پاسخگویی کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای موجود صادر کرد.
رئیس قوه قضاییه همچنین برخی از پیامهای ضبطشده مردمی و مشکلات اعلامشده از سوی شهروندان را شنید و مورد ارزیابی قرار داد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه نیز در حاشیه این بازدید، توضیحاتی درباره فعالیتهای مرکز ارائه کرد.
همچنین کارشناسان حقوقی و قضات مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در جریان این بازدید، به سوالات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی پاسخ دادند و به ارائه آماری از فراوانی موضوعات مطرحشده و دغدغههای مردم در تماس با مرکز ۱۲۹ پرداختند.
انتهای پیام/