فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان گفت: سانحه تصادف برای یک دستگاه اتوبوس حامل زائران عراقی در محور دامغان- شاهرود چهار زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سیدرضا علوی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران عراقی صبح امروز در کیلومتر ۲۵ محور دامغان -شاهرود رخ داد.

وی افزود: ۲۵ نفر از زائران کشور عراق، از شهر قم به مقصد مشهد مقدس در حرکت بودند که در نزدیکی روستای مهماندوست دامغان اتوبوس آن‌ها دچار حادثه شد.

علوی ادامه داد: علت این حادثه توسط نیرو‌های پلیس راه در دست بررسی است.
وی خاطر نشان کرد: کلیه مصدومان حادثه دیده، برای مداوا به بیمارستان ولایت دامغان اعزام شدند که وضعیت عمومی آن‌ها مساعد اعلام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان ابراز داشت: در حالی که نیروی انتظامی، مصدومان این حادثه را چهار نفر اعلام کرد، هلال احمر دامغان اعلام کرده است تعداد ۱۶ نفر از مصدومان این حادثه توسط عوامل کشیک هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
وی در پایان بیان کرد: واژگونی حدود ۶۰ درصد از سوانح جاده‌ای استان سمنان را شامل می‌شود که عمده دلیل آن ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

منبع: ایرنا 

انتهای پیام / م

سانحه تصادف اتوبوس زائران عراقی در محور دامغان- شاهرود

 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.