فرماندار تفت با پیوستن به کمپین فشار خون از مردم خواست تا در طرح کنترل فشار خون شرکت کنند.

محمد محامدی فرماندار تفت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، بابیان اینکه طرح بسیج کنترل فشار خون باهدف آگاهی از وضعیت جسمی افراد اجرا می‎ شود، گفت: متأسفانه امروزه آمار ابتلا به فشارخون بالا در کشور ما زیاد است و از مردم تقاضا می‎کنیم تا همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به آمادگی بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و بهداشتی برای کنترل فشارخون افراد بالای ۳۰ سال، گفت: افراد می‎توانند با مراجعه به این مراکز از وضعیت جسمی و میزان فشارخون خود باخبر شوند و در صورت بالا بودن فشار با تداوم درمان از عوارض آن پیشگیری کنند.

محامدی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی وادارات همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند و امکانات را برای این منظور فراهم کنند.

مرحله اجرایی بسیج ملی کنترل فشارخون از روز هجدهم خردادماه به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور آغازشده و تا پانزدهم تیرماه ادامه دارد.

گروه هدف این طرح، افراد بالای ۳۰ سال، مادران باردار و بیماران کلیوی هستند.

افراد برای کنترل رایگان فشارخون خود می‌توانند به همه مراکز و پایگاه‌های سلامت و ایستگاه‌های ثابت و سیار شهری و روستایی و بیمارستان شهرستان تفت مراجعه کنند و از سلامت جسمی و میزان فشارخون خودآگاه شوند.
انتهای پیام/ص

افراد بالای سی سال در طرح کنترل فشار خون شرکت کنند

برچسب ها: اخبار پزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار