جلسه بررسی وضعیت کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی بعد از ابلاغ آیین نامه جدید شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلسه بررسی وضعیت کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی بعد از ابلاغ آیین نامه جدید شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری برگزار شد.

گفتنی است بر اساس آیین نامه جدید، ۴ کارگروه تخصصی شامل کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری- کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست- کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده و کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری ذیل شورای برنامه ریزی و توسعه استان‌ها تشکیل خواهد شد که این کارگروه‌ها به تناسب موضوع و با تصویب شورا می‌توانند گروه کاری ایجاد کنند.
 
همچنین در تبصره ۳ ماده ۴ این آیین نامه آمده است: با ابلاغ این آیین نامه، ایجاد و برگزاری هرگونه کارگروه، ستاد، کمیته، کمیسیون، شورا و عناوین مشابه در موضوعات و وظایف شورا و کارگروه‌های ذیل آن توسط مقامات و دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی به جز موارد مصرح در قوانین در سطح استان و شهرستان مجاز نخواهد بود.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه بررسی وضعیت کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.