مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری قزوین بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: پس از وقوع سرقت به عنف زیورالات پیر زن در شهر تاکستان، ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت زنی محسوس و نامحسوس در سطح حوزه به فردی که خود را از دید ماموران مخفی می‌کرد و در خیابان‌های شهر در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: فرد مشکوک پس از مشاهده ماموران فرار کرد که بلافاصله پس از کنترل و مراقبت دستگیر شد.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های فنی ماموران به سرقت به عنف طلا جات پیره زن اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان به شهروندان توصیه کرد: حتی المقدور کودکان و افراد مسن و ناتوان که در چنین مواقعی قدرت دفاع از خود را ندارند از استفاده از زیور آلات در معابر و کوچه‌های خلوت خودداری کنند و یا در مکان‌های خلوت تردد نکنند.

*دستگیری سارقان خودرو در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی اخبار واصله درباره مشاهده یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک به سرقت در سطح شهر بلافاصله ماموران انتظامی واحد گشت کلانتری ۱۱ مدرس برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

سرهنگ فراهانی افزود: پس از استعلام از مرکز پیام و تائید صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم طی یک اقدام ضربتی با تلاش ماموران خودروی مورد نظر توقیف و ۲ نفر سارق خودرو دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: در بازجوئی‌های فنی مشخص شد خودروی مورد نظر در شهر محمدیه توسط متهمان سرقت شده است.

سرهنگ فراهانی با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند از مردم خواست: به توصیه‌های پلیس برای انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت خودرو توجه کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار