استاندار در بازدید از مجموعه بندر خشک پیشگامان گفت: بخش حمل و نقل و خدمات در مسیر توسعه استان مورد توجه ویژه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،استاندار یزد در بازدید از مجموعه بندر خشک پیشگامان گفت: توسعه حمل و نقل یکی از محور‌های اصلی چشم انداز استان است و از این جهت باید در مسیر تقویت ظرفیت‌های موجود و ایجاد ظرفیت‌های جدید در این خصوص گام برداشت.

طالبی افزود: خوشبختانه ظرفیت بسیارخوبی در مجموعه بندر خشک فراهم شده که می‌تواند به توسعه استان کمک کند و از این رو باید نگاه ویژه‌ای به بخش حمل و نقل و خدمات در این راستا ایجاد شود.

وی گفت: در همین راستا معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استانداری و فرماندار یزد باید با جدیت در جهت رفع مسائل و مشکلاتی که این مجموعه با آن روبه روست، اقدام کنند و از سوی دیگر باید شناخت دقیقی از ظرفیت و نیاز‌های استان در شرایط فعلی و آینده در حوزه حمل و نقل داشته باشیم.

استاندار تاکید کرد: موضوع ایجاد جایگاه ویژه برای استان یزد در فعالیت‌های گمرگی، ایجاد ترانزیت بندر شهید رجایی و پدافند غیر عامل در بحث دپو کالا در مجموعه بندر خشک را در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد و نسبت به رفع مشکلات جاده و آب نیز با ماموریت ویژه فرماندار یزد و در چارچوب فعالیت معاونین استانداری اقدام خواهد شد.
انتهای پیام/ص

توسعه حمل و نقل يكي از محورهاي اصلی چشم انداز استان یزد است

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار