مصطفوی گفت: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی و با ورود امواج ناپایدار به استان در برخی نقاط و به‌ویژه در ارتفاعات و نواحی شمالی استان سمنان بارش‌های رگباری پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌های رگباری و وزش باد شدید سمنان را فرا می‌گیردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ایرج مصطفوی سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان گفت: بر اساس تحلیل آخرین الگو‌های پیش‌یابی و با ورود امواج ناپایدار به استان در برخی نقاط و به‌ویژه در ارتفاعات و نواحی شمالی استان سمنان بارش‌های رگباری پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه رعد و برق، وزش باد شدید و تگرگ در برخی نقاط مستعد استان سمنان پیش‌بینی می‌شود خاطرنشان کرد: این پدیده‌های جوی تا روز سه‌شنبه برای استان سمنان پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه پدیده گرد و خاک برای برخی نقاط استان سمنان نیز پیش‌بینی می‌شود تصریح کرد: هوای سمنان در روز دوشنبه صاف تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد شدید بوده و در روز سه‌شنبه همراه با گرد و خاک است.

مصطفوی با بیان اینکه با بارش‌های رگباری احتمال آب‌گرفتگی و رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها در نواحی شمالی وجود دارد گفت: باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز خسارت در این مناطق اندیشیده شود.

وی خاطرشان کرد: دمای هوا در این مدت بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان گفت: دمای مرکز استان فردا در خنک‌ترین ساعت ۲۵ درجه سانتی‌گراد بوده و در گرم‌ترین ساعت به ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام / گ 

وضعیت جوی هوا در استان سمنان 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.