به گزارش خبرنگار
نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سری H۲۰۰ برلیانس نسبت به سری H۳۰۰ از ساختار و پلتفرم جدیدتری بهره میبرند و شاید به همین دلیل است که این سری، تست ایمنی تصادف چین (C-NCAP) را با پنج ستاره ایمنی پشتسر گذاشته است درحالیکه از نتیجه تست تصادف مدلهای سری H۳۰۰ اطلاعاتی در دست نیست.
تولید H۲۲۰ از نیمه دوم سال ۱۳۹۵ در ایران آغاز شد. نسخه اتوماتیک آن، که امکانات و تجهیزات بیشتری نسبت به مدل دنده دستی دارد، مجهز به جعبهدنده نیمهاتومات یا AMT بوده و در تعویض دنده با مشکلاتی همراه است و از نظر عملکرد نمیتواند با سایر جعبهدندههای اتوماتیک معمولی رقابت کند.
از اینرو مدل H۲۲۰ دندهای را میتوان خودرویی کمعیبتر نسبت به نسخه نیمهاتوماتش دانست.
آخرین قیمت خودرو را
اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/