به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن تقدیر از خدمات موثر حوزه اجتماعی در چهار سال گذشته گفت : کارشناسان، تکریم ارباب رجوع را یک مهم تلقی کرده و در مراودات اداری، قانون، دستوالعملها و بخشنامه را ملاک خدمت قرار دهند؛ و تلاش کنند که مولفه عدالت اجتماعی در سازمان به بهترین شکل ممکن تحقق یابد.
مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی گفت : سال گذشته ۱۳۸۰۶ مورد تماس با خط ۱۲۳ برقرار شده که توسط همکاران ما در اورژانس اجتماعی پیگیری شده است .
انتهای پیام/د