با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا، شایعات در مورد بازیکنان بیشتر از پیش می‌شود.

مذاکره نایب رئیس یووه با ایجنت کاپیتان آژاکسبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ماتیاس دلیخت یکی از بازیکنانی است که مورد توجه باشگاه‌های متمول و بزرگ قرار گرفته است.

این بازیکن ۱۹ ساله که کاپیتان آژاکس هلند است و با این تیم توانست فصل گذشته با هدایت اریک تن هاگ ۲ گانه‌ی فوتبال هلند را فتح کند و تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بالا برود، حالا با نمایش‌های جذابش، مورد توجه بزرگان فوتبال اروپا قرار گرفته است.

بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، منچستر سیتی و پاری سن ژرمن تیم‌های خواهان پسر مو طلایی آژاکس هستند.

بهترین پیشنهاد را پاریسی‌ها به او داده اند، قرارداد ۵ ساله با سالی ۱۵ میلیون یورو. اما از آنجا که دوست صمیمی او یعنی فرانکی دیوونگ به بارسا پیوسته، رسانه‌ها حدس می‌زنند که دیلیخت هم آبی اناری پوش شود.

در این بین، اما قهرمان سری آ هم به جذب ماتیاس دلیخت علاقه دارد. در همین خصوص نشریه‌ی توتو اسپورت ایتالیا ادعا کرده است که پاول ندود ستاره سابق بیانکونری و نایب رئیس این باشگاه، در موناکو با مینو رایولا ایجنت ماتیاس دلیخت دیدار کرده است.

مینو رایولا که ایجنت بسیاری از بازیکنان مطرح بوده و هست، زمان بازی ندود کار‌های انتقال او را هم بر عهده داشته است و رابطه‌ی فوق العاده‌ای با ندود دارد و به او اعلام کرده که ماتیاس دلیخت فعلا در تعطیلات میامی است و باید از آنجا برگردد تا تصمیمش را در این‌باره بگیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار