استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت پرهیز از اسراف و هزینه های اضافی از سوی مدیران در دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی با توجه به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور و دولت تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسین کلانتری در نخستین روز حضور خود در دیدار با مدیران مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرهیز از تحمیل کردن هزینه‌های اضافی به عنوان یک راهبرد و دستورالعمل جدی از هم اکنون باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

وی افزود: شرایط خاص امروز کشور و تهدید‌ها و تحریم‌های ظالمانه تا حدودی شرایط سخت اقتصادی را بر مردم و دولت حاکم کرده و مدیران اجرایی نیز باید با رعایت و توجه جدی به این مهم و هم چنین هزینه کرد درست منابع از تحمیل هزینه‌های اضافی بر دوش دولت خودداری کنند.

کلانتری یکی از اولویت‌های اصلی و راهبردی خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش برای خدمت صادقانه به مردم در طول شبانه روز دانست و گفت: همه مدیران و دست اندرکاران نیز باید خود را با این شرایط تطبیق دهند.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران باید تلاش خود را برای خدمت به مردم دوچندان کنند، گفت: مردم شایسته بهترین خدمت هستند و راهکار اساسی برای غلبه بر مشکلات و سختی‌ها تلاش بی‌وقفه و خدمت صادقانه به مردم است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: با بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های استان در حوزه‌های گوناگون آشنایی دارم و باید با تمام توان و ظرفیت و استفاده از همه استعداد‌های انسانی و قانونی برای تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای این استان گام برداریم.

کلانتری هم چنین در بازدید از میز خدمت استانداری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم و اساسی دولت خدمت صادقانه و مستقیم و پاسخ گویی به مطالبات مردم است، گفت: باید تلاش شود آنگونه که شایسته مردم استان است خدمت رسانی شود و همه باید با وحدت، انسجام و همدلی در راستای حل مشکلات قدم برداریم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم چنین از نزدیک و دیدار چهره به چهره با برخی مراجعه کنندگان در دفاتر معاونت‌ها و واحد‌های استانداری برای پیگیری مطالبات و حل مشکلات آنان قول مساعد داد.

انتهای پیام/پ

پرهیز از تحمیل کردن هزینه‌های اضافی اولویت کار مدیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.