حجت الاسلام و المسلمین بهرامی گفت: دشمنان با به شهادت رساندن شهید بهشتی و ۷۲ تن از مسئولان کشور، قصد تضعیف نظام را داشتند.

دشمنان با به ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن از مسئولان قصد تضعیف نظام را داشتند/ خروج از برجام و میانجیگری برای برقراری ارتباط با ایران تازه‌ترین جلوه نیرنگ دشمنانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور نشست هیات عمومی، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: حقیقتا در هفتم تیر سال ۱۳۶۰ خسارت بسیار سنگینی به نظام اسلامی و کشور ما به وسیله یک اقدام تروریستی وارد و جنایت بزرگی توسط منافقین انجام شد. با به شهادت رساندن شهید بهشتی و ۷۲ تن از مسئولان نظام قصد تضعیف نظام را داشتند که با استحکام پایه‌های نظام اسلامی، توطئه‌ای که صورت گرفته بود نقش بر آب شد.

وی افزود: همین تروریست‌ها تحت حمایت کشور‌های مدعی حقوق بشر قرار گرفتند و بر همگان مشخص شد که این فریب و نیرنگ است که استکبار جهانی به کار می‌برد. آن‌ها از طرفی شعار حمایت از حقوق بشر و حتی حقوق حیوانات می‌دهند و از طرف دیگر تروریست‌ها به وسیله آن‌ها حمایت می‌شوند.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: در شرایطی که مقامات آمریکایی اعلام می‌کنند که داعش را خودشان ایجاد کرده اند، اما مدعی مقابله با تروریسم و حمایت از حقوق بشر هستند و در این میان جمهوری اسلامی اقدام به افشاگری در این زمینه می‌کند تا افکار عمومی را متوجه نیرنگ‌های آمریکا و هم پیمانش کند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی افزود: این مدعیان از طرفی از برجام خارج می‌شوند و از طرف دیگر نماینده به ایران می‌فرستند تا درباره برقراری ارتباط مذاکره و میانجیگری کنند و این تازه‌ترین جلوه نیرنگ و سالوس ایشان است.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان به بیان فراز‌هایی از سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی و نیز رهبر معظم انقلاب درباره قضا و قضاوت پرداخت و پیروی از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در این موارد را تصریح کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار