فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان باغملک از وقوع آتش سوزی در ارتفاعات روستای مال آقا در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نجاتی پور، فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان باغملک گفت: ساعت ۱۵ امروز سه شنبه ۲۸ خردادماه آتش در ارتفاعات روستای مال آقا در بخش مرکزی باغملک از ظهر شعله ور شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه چال داردون در ارتفاعات بالا دست روستای گردشگری مال آقا از توابع بخش مرکزی شهرستان باغملک آتش سوزی رخ داده اظهار داشت: آتش حجم قابل ملاحظه‌ای از جنگل و مراتع را سوزانده است.

نجاتی پور تصریح کرد: منطقه چال داردون پوشیده از انبوه علفزار‌های خشک و درختان جنگلی است که چهار ساعت پیاده روی و کوهپیمایی با روستای مال آقا فاصله دارد.‌ای ن مقام مسئول در خصوص اقدامات انجام شده بیان داشت: تیم عملیاتی منابع طبیعی شهرستان به کمک اهالی و عشایر آمدند، اما تا کنون موفق به جلوگیری از پیشروی آتش نشده اند.

فرماندار باغملک ضمن دعوت از دوستداران و فعالان محیط زیست برای خاموش کردن آتش افزود: سمن‌ها، شوراها، دهیاران و مردم شهرستان می‌توانند با حضور خود از پیشروی این آتش سوزی و تخریب طبیعت جلوگیری کنند.

انتهای پیام/گ

آتش سوزی در جنگل‌های باغملک

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.