رئیس اقلیت مجلس سنای آمریکا گفت رئیس‌جمهور آمریکا یک روز یک حرف می‌زند و روز دیگر حرف دیگری می‌زند‎؛ به نظر می‌رسد که هیچ فرد عاقل و بزرگسالی در کاخ سفید حضور ندارد.

چاک شومر: ترامپ هر روز یک حرفی می‌زندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، چاک شومر، رئیس اقلیت مجلس سنای آمریکا گفت: کناره گیری پاتریک شاناهان کفیل وزارت دفاع آمریکا از مقامش نشان دهنده نابسامانی در دولت آمریکاست.

شومر گفت: من می‌خواهم به مطلب دیگری اشاره کنم. ناکامی و افتضاح شاناهان نشان دهنده این موضوع است که وضعیت امنیت ملی و سیاست خارجی این دولت تا چه اندازه بی ثبات و نابسامان است. رئیس جمهور یک روز یک حرف می‌زند و روز دیگر حرف دیگری می‌زند. به نظر می‌رسد که هیچ فرد عاقل و بزرگسالی در کاخ سفید حضور ندارد.

سناتور میچ مک کانل رئیس اکثریت جمهوری خواه سنا هم در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: کناره گیری پاتریک شاناهان کفیل وزارت دفاع از مقامش چه نگرانی‌های به همراه خواهد داشت، گفت: بهتر است که ما به فوریت صلاحیت وزیر دفاع را تایید کنیم. ما مارک اسپر را می‌شناسیم. به نظرم او بهترین انتخاب برای این منصب است. به نظرم بهتر است که وزیر دفاع در سنا به فوریت تایید صلاحیت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار