مصطفی هاشمی کارشناس بسکتبال گفت: جای بازیکنانی، چون مهدی کامرانی، ارسلان کاظمی و اصلانی در تیم ملی ایران خالی است.

هاشمی: جای کاظمی در تیم ملی بسکتبال خالی استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی هاشمی کارشناس بسکتبال کشورمان گفت: وقتی به عنوان یک تیم وارد یک تورنمنت می‌شوید بازیکنان باید آمادگی ذهنی بالایی پیدا کنند که عملکرد خوبی بروز دهند. باید توجه کرد از لحاظ روحی و فنی بازیکنان هر لحاظ مورد بررسی قرار می‌گیرند. هیچ سرمربی به چیزی غیر از پیروزی فکر نمی‌کند.

وی افزود: از حریفان نباید تابو ساخت و فکر می‌کنم با شانس صعود به مرحله بعدی را داریم. نگاه ما به بازیکنان فنی است و بازیکنان با پیروزی‌هایی که به دست آورده اند انگیزه دارند و نباید این تیم را دست کم گرفت.

هاشمی ادامه داد: باید همیشه نیمه پر لیوان را ببینیم. اگر بخواهیم بحث استرس را پیش بکشیم و از پیروزی که در تیم ملی بسکتبال داشتیم بگذریم خلاف انصاف است. باید با نگاهی متعادل به پیروزی فکر کنیم. جامعه فرهیخته بسکتبال قضاوت درستی دارد و از تیم ملی شناخت خوبی دارد.

هاشمی در مورد غیبت بازیکنانی، چون ارسلان کاظمی در تیم ملی بسکتبال واکنش نشان داد و گفت: جای بازیکنانی، چون اصلانی، ارسلان کاظمی، مهدی کامرانی در تیم ملی خالی است. در برخی پست‌ها جای بازیکنان همچنان خالی است و با بازیکنان دیگر پر نشده است. اگر در مسابقات بزرگ بین المللی سازمان‌دهی نداشته باشید به مشکل می‌خورید و این اتفاق خوبی نیست. فکر می‌کنم با وجود داشتن این بازیکنان در پست‌های مختلف بهتر بود از توانایی‌هایشان استفاده می‌شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار