مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از مجموع ۸۴۴ واحد نیمه تمام مسکن مهر در این استان بالای ۵۰۰ واحد تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: سهمیه این استان در احداث مسکن مهر به تعداد ۴۱ هزار و ۳۷۸ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت بود که از این تعداد ۸۴۴ واحد باقی مانده که ۵۲۸ آن مربوط به پروژه مسکن مهر وحدت اردبیل است.

وی افزود: به علت پایبند نبودن پیمانکار به تعهدات خود پروژه مذکور تعطیل شده بود که پس از ارجاع پرونده و طرح موضوع از طریق مراجع قضائی قرارداد فسخ و پروژه به پیمانکار جدید واگذار شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با انتخاب پیمانکار جدید کارهای اجرایی و تکمیل پروژه در دستور کار گرفت و پیش بینی می‌شود پیمانکار با رعایت مسائل فنی و تأمین مصالح و اکیپ لازم اجرایی تا پایان سال ۵۰۰ واحد را به متقاضایان واجد شرایط تحویل دهد.

حیدری اظهار داشت: ۷۵ درصد از پروژه‌های مسکن مهر اجرایی در مناطق مختلف این استان در دولت تدبیر و امید تکمیل و واگذار شده است.

وی همچنین به طرح‌های بازآفرینی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: بازآفرینی ۴۰ محله تا سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار دارد و طرح جامع استانی در این زمینه نهایی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل به فرصت‌های شغلی طرح بازآفرینی شهری اشاره کرد و افزود: سه هزار و ۷۹۹ فرصت شغلی در راستای اجرای طرح‌های بازآفرینی در استان بصورت مستقیم ایجاد خواهد شد و این در حالی است که بصورت غیر مستقیم هم پنج هزار و ۶۹۹ فرصت شغلی بوجود خواهد آمد.

انتهای پیام/ع

تکمیل ۷۵ درصد از پروژه‌های مسکن مهر در استان اردبیل

 

برچسب ها: مسکن ، راه و شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.