رییس دانشگاه علومپزشکی کرمانشاه گفت: از همه خیرین بابت ساخت این همراه سرا تشکر می‌کنم.

 به گزارش خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت :از همه خیرین به خصوص مهندس شکری و همسر بزرگوارشان بابت ساخت این همراه سرا تشکر می‌کنم.

وی گفت : نیکوکاران در همه ادیان و ملت‌ها مورد احترامند و نزد کرمانشاهیان بیشتر مورد احترام هستند.

مرادی افزود : پس از رخداد زلزله اقدامات خیرخواهانه زیادی توسط مردم سراسر کشور صورت گرفت که از آن جمله می‌توان به امضای تفاهم نامه‌ها و ساخت پروژه‌های درمانی و بهداشتی توسط خیرین در این مناطق نام برد.

وی افزود : احسان و نیکوکاری منجر به ثبات، پویایی و نشاط در جامعه می‌شود و برای خیرین، نیک نامی و آرامش درونی به همراه می‌آورد.

مرادی گفت : پروژه‌های بسیاری در سراسر استان توسط خیرین درحال ساخت است که از بانیان آن‌ها تقدیر می‌کنم.

وی گفت : یکی از دغدغه‌های مسئولین دانشگاه بحث اقامت همراهان بیماران است که دغدغه‌های جدی نیز برای آن داریم، از همین رو مقدمات ساخت همراه سرا توسط خیرین بزرگوار در بیمارستان امام رضا (ع) و امام خمینی (ره) نیز فراهم شده است.

مرادی افزود : بیمارستان‌ها بار سنگین درمان بیماران را برعهده دارند و شایسته نیست که بار مسائل مالی را نیز بر دوش بکشند، بیش از ۳۷۰میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب و معوق داریم که موجب سختی انجام خدمات می‌شود، از تمام کارکنان و مسئولین بیمارستان‌ها که با وجود مشکلات فراوان همچنان به خدمت ادامه می‌دهند تشکر می‌کنم.

امیدواریم اقدام مهندس شکری موجب ترغیب بیشتر خیرین برای ساخت همراه سرا‌های متعدد در بیمارستان‌های کرمانشاه شود .

انتهای پیام/د

احسان و نیکوکاری منجر به ثبات، پویایی و نشاط در جامعه می‌شود

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.