معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت : همزمان با سراسر کشور ۶۱۶ فرهنگی در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان شرکت کردند.

 به گزارش خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ماشاالله پروین معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در راستای سیاست‌های مدرسه‌محوری به‌صورت الکترونیکی و هماهنگ در نواحی و مناطق ۲۴ گانه استان برگزار شد.

وی گفت : این آزمون بر اساس طرح مدرسه‌محوری که یکی از زیرنظام‌های سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است و با توجه به اهمیت نقش ویژه و ﻣﺆثر مدیران مدارس در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان، برگزار شد.

پروین افزود: هدف از اجرای آزمون انتخاب و انتصاب مدیران از طریق سامانه الکترونیکی استقرار نظام شایسته‌سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و تضمین کیفیت در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی است.

وی گفت: این آزمون دارای ۱۰۰ سوال در سه محور اسناد تحولی، چند کتاب مدیریتی و آیین‌نامه اجرایی مدارس بود که داوطلبان به صورت الکترونیکی به آن‌ها پاسخ دادند.

 نورالله حیدری رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و رابط انتخاب و انتصاب مدیران استان عنوان کرد: به منظور برگزاری مطلوب و شایسته این آزمون، ۹ مرکز آزمون برای فرهنگیان متقاضی در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهر کرمانشاه و ۱۴ مرکز آزمون برای فرهنگیان متقاضی در شهرستان‌های استان فعال شد تا متقاضیان در ۳ نوبت از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر در این آزمون شرکت کنند.

حیدری در خاتمه گفت: برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به‌صورت الکترونیکی و حضوری بوده و شرکت‌کنندگان باید ۶۰ درصد نمره آزمون را کسب کرده تا به مرحله بعدی که مصاحبه تخصصی است راه پیدا کنند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در راستای سیاست‌های مدرسه‌محوری

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۰۱:۲۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سلام لطف می کردید نمرهای آزمون را گرد می کردید انصاف نیست به خاطر دو دهم در این آزمون پذیرفته نشوم من ۱۱/۸گرفتم