معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : مددجویان تحت حمایت در کنار امدادگران و خانواده کارکنان این نهاد در مسابقات استانی قرآن و نهج البلاغه به رقابت پرداختند.

 به گزارش خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : مسابقات قرآن و نهج البلاغه استانی ویژه مددجویان تحت حمایت، امدادگران و خانواده کارکنان این نهاد در رشته‌های حفظ، تحقیق، اذان، مفاهیم و نهج البلاغه برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ نفر در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت : این مسابقات در سه رده سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا برگزار شده است.

وی افزود: نفرات برتر هر رشته در هر رده سنی به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: مسابقات کشوری قرآن و نهج البلاغه ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد در تابستان پیش رو برگزار می‌شود.

کامیار جمشیدی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: تقویت ایمان و بالارفتن معرفت دینی همچنین پرورش روحیه تحقیق، تفکر، تدبر و تعقل در قرآن و سیره اهل بیت (ع) و ایجاد یک فضای رقابتی سالم در حیطه فعالیت‌های قرآنی از جمله این اهداف است .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه استانی ویژه مددجویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.