تحلیلگر مسائل سیاسی تحلیلی جالب و خواندنی درباره معنی اسم پهپاد غول‌پیکر آمریکایی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

تحلیل خواندنی علی علیزاده درباره نام پهپادآمریکایی سرنگون شده +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی ساکن لندن در واکنش به خبر انهدام پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک" آمریکا توسط پدافند هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توییتی در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت و تحلیلی جالب و خواندنی درباره معنی اسم این پهپاد غول‌پیکر آمریکایی و سیاست‌های آمریکا در خصوص سلطه بر کل جهان منتشر کرد.

علیزاده در پست توییتری خود نوشت:

«نام پهپاد ۲۰۰میلیون دلاری آمریکا که امروز توسط سپاه ایرانیان شکار شد گلوبال هاوک بود. فارسیش میشود عقاب جهانی. نمادی از خودبزرگ‌بینی امپراطوری که جهانی شدن یعنی سلطه بر همه جهان را میخواست. صدای سقوط و خرد شدن استخوانهای این عقاب را شنیدی؟ منتظر سقوط عقابی باش که نماد دولت آمریکاست»

تحلیل خواندنی علی علیزاده درباره نام پهپادآمریکایی سرنگون شده +تصویر

گفتنی است؛ صبح امروز روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای خبر داد یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک" آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان هدف آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد. این پهپاد غول‌پیکر جاسوسی ۲۲۲ میلیون دلاری آمریکا دوربردترین پهپاد عملیاتی جهان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن نصیروند
۱۲:۱۹ ۰۹ تير ۱۳۹۸
سلام.تقدیر و تشکر از سازندگان این سامانه های پیشرفته دفاعی که به شعار ما می توانیم عمل کردند،این نشان دهنده گوشه هایی از پیشرفت سامانه های پدافندی کشور هست که می تواند انواع پهبادهای پیشرفته جاسوسی،جنگنده ها،هلیکوپترهای پیشرفته و..را لایک کرده و در زمان بسیار کوتاه آن را منهدم کند،ایران دوست همه کشورهاست ولی باید به متجاوز جواب قاطع و تصور ناپذیر داد تا جرات تجاوز دوباره نداشته باشد.خسته نباشید به پدافند هوایی سپاه و پدافند یکپارچه کشوری که قاطعانه جواب متجاوز به حریم هوایی کشور را دادند،آری سربازان وطن همیشه بیدارند،تقدیر و تشکر از دلیرمردانی که این پهباد پیشرفته جاسوسی را در حین تجاوز به مرزهای هوایی کشورمان شکار کردند،قابل توجه آنهایی که می گفتند موشکهای ایران ماکت هست،پس دیدند که چگونه به هدف خورد،آری جای جای ایران پر است از صدها هزار موشک نقطه زن که اماده شلیک به اهداف مورد نظر هست پس دشمن فکر تجاوز به خاک مقدس ایران را نکند که خسارات سنگین خواهد دید،ایران هیچ گاه به دنبال جنگ نبوده ولی به متجاوز جواب قاطع خواهد داد،بهتر هست غربیها از خلیج فارس بروند و امنیت ان را به ایران و کشورهای منطقه بسپارند.نصیروند،دهه شصتی،فوق لیسانس،فرزندایثارگر،بیکار.با تشکر***"♡
Iran (Islamic Republic of)
مندل بیرانوند
۰۹:۵۸ ۰۱ تير ۱۳۹۸
باخدا بودن یعنی این باشیطان(امریکا) بودن یعنی خواری رژیم های حاشیه خلیج فارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
نوبت آمريكا شده كه بره تو زباله داني تاريخ
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۶:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
روح حضرت آیت ا... بهشتی با روح شهدای کربلا مهشور باد
ایشان فرمود آمریکا از دست ما(یعنی جمهوری اسلامی ایران)
عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر