شرکت اوپو پس از رونمایی جدیدترین طراحی خود برای قرار دادن دروبین سلفی زیر صفحه نمایش اعلام کرد به زودی گوشی با این طراحی رونمایی خواهد کرد.

دوربین سلفی زیر صفحه نمایش، جذاب‌ترین طراحی در دنیای فناوری +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که شاهد تغییر مکان و فرم دوربین‌ سلفی گوشی‌ها هستیم. شرکت‌های مختلف با به کار بردن روش‌های متفاوت توانسته‌اند مکان این دوربین را جابه‌جا کرده و حتی در بعضی مواقع به گونه‌ای آن را مخفی کنند. از روش‌های استفاده شده می‌توان به مکانیزم پاپ‌آپ، دوربین کشویی، حفره درون صفحه نمایش و موارد این چنینی اشاره کرد. اما به تازگی شرکت اوپو طراحی برای گوشی جدید خود کرده است که خیلی آینده نگرانه‌تر از مدل‌های پیشین بوده و ممکن است آینده این فناوری را تغییر دهد.

دوربین سلفی گوشی جدید اوپو چگونه طراحی شده است؟

شرکت اوپو دوربین سلفی دستگاه جدید خود را در زیر صفحه نمایش قایم کرده است. با استفاده از این طراحی دیگر در صفحه نمایش بدون حاشیه این دستگاه نیازی به حضور حفره درون صفحه نمایش، مکانیزم پاپ آپ یا پاپ آپ نیست.

در حالی که چندین بار در گذشته به الگوهای این چنینی اشاره شده Oppo مدتی پیش چنین طرح‌هایی را به اشتراک گذاشته بود. اکنون تبلیغی که در ادامه آمده است طراحی جذاب این گوشی که دوربین سلفی خود را زیر صفحه نمایش پنهان کرده است، مشاهده می‌کنید:

تاریخ معرفی محصول بعدی اوپو با دوربین زیر صفحه نمایش کی است؟

اعلام شده است که این طراحی آینده‌نگرانه به زودی در گوشی‌های جدید اعمال می‌شود. حتی خود شرکت سازنده دستگاه اعلام کرده است که برای تاریخ ۲۶ ژوئن برنامه‌ای برای معرفی اولین گوشی خود با فناوری دوربین سلفی زیر صفحه نمایش دارد. چه چیزی در دنیای امروز می‌تواند جذاب‌تر از چنین فناوری باشد که روش برای رسیدن به هدف بسیار از رقیبان خود متفاوت‌تر و خلاقانه‌تر باشد.

دوربین سلفی زیر صفحه نمایش، جذاب‌ترین طراحی در دنیای فناوری +فیلم

واکنش کاربران نسبت به طراحی دوربین زیر صفحه نمایش چگونه خواهد بود؟

مطلبی که در این جا مورد سوال قرار می‌گیرد واکنش کاربران به چنین طراحی نوآورانه‌ای است. ممکن است واکنش کاربران به این دوربین سلفی کاملا دو قطبی باشد. یعنی بعضی عاشق آن شوند و بعضی از وجود این فناوری در گوشی خود عذاب بکشند. البته هنوز برای استفاده شدن از این طراحی جدید تا گوشی بعدی اوپو فاصله است و تا آن موقع می‌توان بازخوردهای بهتری از مردم گرفت.

در واقع مشکل اصلی می‌تواند کیفیت این دوربین مخفی شده در زیر صفحه نمایش باشد زیرا به نظر نمی‌رسد کسی از این که تمام صفحه نمایش در دسترسش باشد احساس نارضایتی کند.

انتهای پیام/

اوپو جدیدترین گوشی خود با طراحی دوربین زیر صفحه نمایش را به زودی معرفی می‌کند

برچسب ها: فناوری ، اوپو ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار