استفاده از بیمارستان امداد و نجات جنوب شهر مشهد نیازمند هزار میلیارد ریال اعتبار است.

هزار میلیارد ریال اعتبار، برای تکمیل بیمارستان امداد و نجات جنوب شهر مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رحیمی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ساخت این بیمارستان در سال۸۸ با پیش بینی اولیه برخورداری از ۱۰۰تخت آغاز شد، اما به دلیل برخی مشکلات مالی ناشی از تحریم‌ها در سال۹۰ با ۱۵درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شد.

وی افزود:این طرح از پارسال با مکاتبات انجام شده با دفتر مقام معظم رهبری و سایر مسئولان بالادستی کشور در ردیف طرح‌های لازم الاجرا قرار گرفت و ساخت آن با فروش ۲۵۰میلیارد ریال اوراق قرضه و پیش بینی برخورداری از ۲۰۰تخت بیمارستانی از سر گرفته شد و هم اکنون بیش از ۱۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: چنانچه اعتبارات مورد نیاز برای این طرح مهم درمانی تخصیص یابد پیش بینی می‌شود تا دو سال آینده به بهره برداری کامل برسد.
رحیمی افزود: با راه اندازی این بیمارستان، زنجیره برخورداری از امکانات مراکز درمان بیماران ترومایی (حوادث و ضربه‌های ناشی از آن) و نیز جراحی عروق برابر استاندارد‌های جهانی در ۴ جهت کلانشهر مشهد برای سالانه ۳۰میلیون گردشگر و زائر و مجاور تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: این بیمارستان با ۱۸هزار مترمربع زیر بنا علاوه بر تمرکز بر درمان بیماران تروما و جراحی عروق می‌تواند بخشی از نیاز‌های مراجعه کنندگان در جنوب مشهد به خدمات عمومی پزشکی را هم پوشش دهد.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

ساخت بیمارستان در گرو تامین اعتبارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.