استاندار فارس گفت: تعمیر واحد‌های مسکونی خسارت‌دیده در سیل شیراز پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس، با بیان اینکه ۲۱ شهرستان در استان فارس متاثر از سیل شدند، اظهار کرد: در سیل اخیر ۷۰۰ میلیارد تومان به استان فارس خسارت وارد شد که ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به باغ‌های استان بود.

وی افزود: ستاد اجرای فرمان امام (ره) مبلغ ۳ میلیارد تومان برای کمک به سیل‌زدگان شیراز مصوب کرد و این هفته آخرین بسته لوازم خانگی که حدود ۶۶۴ بسته شامل یخچال، گاز و فرش و تلویزیونی بود را تحویل دادیم.

استاندار فارس گفت: در طول ماه‌های اخیر خانه‌های سیل‌زدگان گِل‌برداری و شست‌وشو و همچنین ۲۰۷ واحد منزل ترمیم و تعمیر شد.

رحیمی افزود: در حادثه سیل در استان فارس تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دچار خسارت شدند که بیش از پنج هزار واحد آن نیاز به احداث دارند. کار تعمیر منازل مسکونی در شهر شیراز به اتمام رسیده و در روستا‌ها نیز تمام منازلی که نیاز به تعمیردارند، وام و تسهیلات برای این امر را دریافت کرده اند.

استاندار فارس با بیان اینکه خسارات سیل در شهر شیراز و محله سعدی را کامل بازسازی کرده‌ایم، تصریح کرد: کلیه اقلام مورد نیاز مردم را نیز در اختیارشان گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به پرداخت وام و تسهیلات برای خسارت دیدگان در سیل استان فارس ادامه داد: تاکنون برای همه کسانی که از سیل خسارت دیده، پرونده تشکیل و وام پرداخت شده است.

انتهای پیام/چ

تعمیر واحد‌های مسکونی خسارت‌دیده در سیل شیراز

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار